bios opdatering
Fra : Bentzen

Dato : 23-05-03 17:09

er der en flink person der gider at forklare punkt for punkt hvordan man
flasher en bios som sidder på en p4pe min nuværende er 1002 vil det kunne
det hjælpe mig meget m.v.h. Bentzen

Fra : Brian K Hansen

Dato : 24-05-03 10:13

"Bentzen" <glb@"spamfilter"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> er der en flink person der gider at forklare punkt for punkt hvordan man
> flasher en bios som sidder på en p4pe min nuværende er 1002 vil det
kunne
> det hjælpe mig meget m.v.h. Bentzen

Hej.
Håber at det er et Asus kort.

Kan prøve:
1. Formater en diskette.
2. Download denne fil:
http://www.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/p4pe/p4pe1005.zip
3. Unzip til diskette.
4. Skriv ned hvad biosen hedder på et stykke papir.
5. Reboot din pc.
6. Tryk F2 nå bios'en checker ram.
7. Skriv bios'ens navn ind i flashprogrammet (A:\xxxxxx.bin)
8. Tryk "y" for at flashe bios
9. Reboot

Kan være at du skal slette cmos for at få de gamle settings ud.
/Brian Hansen

Fra : Bentzen

Dato : 24-05-03 23:21

"Brian K Hansen" <bkh@folkogedb.dk> skrev i en meddelelse

> "Bentzen" <glb@"spamfilter"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> kunne
>
> Hej.
> Håber at det er et Asus kort.

yes det er et p4pe atx fra Asus

> [...]
> 5. Reboot din pc.
> 6. Tryk F2 nå bios'en checker ram.
> 7. Skriv bios'ens navn ind i flashprogrammet (A:\xxxxxx.bin)

? jeg forstår ikke rigtigt hvad jeg skal skrive er det(1005.avd)ell.?

> 8. Tryk "y" for at flashe bios
> 9. Reboot

og hvad er det der kan gå galt og kan det reddes hvis det gør

jo jo jeg vil da prøve selv om det er første gang men jeg kan vel lære
det