Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Reparation af Canon kamerahus
Fra : Peter Andersen

Dato : 23-05-03 14:45

Er der nogen der ved hvor man kan få repareret et Canon EOS hus for en
billig penge? jeg snakkede med det foretagende Canon Danmark henviser til
som er det eneste autoriserede i Danmark og de skal ha mellem 2500 til 3.000
+ moms for udskiftning af en lukker!!!!!

Kan det gøres for en mere rimelig pris et sted hvor de også godt ved hvad
det handler om? (hvis sådan et sted findes!)

--
Vh. Peter Andersen

Fra : Tom Dissing

Dato : 23-05-03 16:13

Rygterne vil vide at lukkeren... Der på ex. Eos1 kameraer er "certificeret"
til at kunne kliikke 100.000 gange, er et canon produkt... Som KUN canon
sælger..
Er det er andet hus, bliver det dermed rimeligt hurtigt billigere at købe et
nyt hus..
PS
Brugte eos1 huse kan findes for omkring 3500-4500 kroner..
Tom