MS Windows
briani 27239
Java
Fra : Tonny

Dato : 23-05-03 13:44

Fra : Madsen

Dato : 23-05-03 14:04

Fra : Tonny

Dato : 25-05-03 14:45

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 26-05-03 04:23

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Tonny skrev:
>
> > Een gang til PLEASE
> > hvor henter jeg java virtuel machine
>
> Sun: <http://java.sun.com/getjava/>
> MS: <http://alm.bankdata.dk/showpage.asp?ID=622>

Som tidligere omtalt vil mit W2k efter en 'reparation' ikke længere
afvikle java, på trods af at der i 'Internetindstillinger' er sat
flueben ud for 'Java JIT-compiler', Java-bogføring' og 'Java-skærm'.
Kan jeg blot downloade og geninstallere det??

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : Madsen

Dato : 26-05-03 14:12

Hans Henrik Hansen skrev:

> Kan jeg blot downloade og geninstallere det??

Det tør jeg ikke sige, men jeg kan ikke forestille mig at der
sker noget ved at prøve hvis du blot undlader at blande Suns og
MS' sammen, for det tror jeg ikke er godt.

Madsen.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 26-05-03 22:40

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Det tør jeg ikke sige, men jeg kan ikke forestille mig at der
> sker noget ved at prøve hvis du blot undlader at blande Suns og
> MS' sammen, for det tror jeg ikke er godt.

Det mystiske er, at java fungerer normalt i W98 - men altså ikke i W2k.
En søgning efter 'java*' giver på W2k-partitionen:

java mappe, 2 * javart.dll, 2 * javaprxy.dll, 2 * javacypt.dll,
javaperm, javasec, javalog.

På W98 partitionen ligger:

java mp., javacypt.dll, javaprxy.dll, javaee.dll, javart.dll, javaperm,
javasec, javasup.vxd, javalog.

I W2k er der altså tre dubletter (?), mens javaee.dll og javasup.vxd
mangler.

Hvad kan jeg mon gøre ved det??

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : Madsen

Dato : 27-05-03 00:12

Hans Henrik Hansen skrev:

> Hvad kan jeg mon gøre ved det??

Jeg ved det desværre ikke. Har ikke længere Win2000 installeret så
jeg kan ikke kontrollere hvordan det skal se ud.

Madsen.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 27-05-03 09:57

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg ved det desværre ikke. Har ikke længere Win2000 installeret så
> jeg kan ikke kontrollere hvordan det skal se ud.

Men det kan en anden måske? :)

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 31-05-03 16:59

Hans Henrik Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Men det kan en anden måske? :)

Nå, i første omgang åbenbart ikke? (Har dog ikke læst med her de sidste
par dage)

Men måske kan nogen så forklare, hvad dette betyder:

"error: java.lang.UnsatisfiedLinkError: com/ms/security/Standard
Security.Manager.rootItOut Possible causes: If you are trying to(...)"

eller dette:

"error: java.lang.UnsatisfiedLinkError:
com/ms/applet/AppletPanel.securedClassLoad Possible causes: If you are
trying to use J/(...)"

Første fejlmelding kommer, hvis jeg placerer markøren over over et
applet-baseret menupunkt i filen, der ligger på min egen PC.

Anden fejlmelding kommer, hvis jeg placerer markøren sammesteds, men
denne gang når samme fil er hentet ned fra web-serveren.

(Fejlmeldingerne står nederst til venstre i Internet Explorer vinduet,
og de bliver jo helt klart 'kappet af' - men jeg kan ikke finde frem til
den fulde ordlyd!)

Der er som tidligere sagt tale om W2k Professional.

--
med venlig hilsen,
Hans