ved ikke hvad jeg skal kalde emne
Fra : Ronni

Dato : 23-05-03 10:56

Hejsa!

jeg er ved at lave en side, og på den er der nogle layers som jeg so der
kommer frem ved at trykke på nogle knapper.
på de knapper har jeg lavet en behavior, så layeret bliver show/hide alt
efter hvilke knap det er.
på de knapper har jeg så sat et # tegn som link for at det skal se ud som et
link (kommer en hånd frem).
mit peoblem er så når jeg loader siden, så hedder den fx. "Min Side" oppe i
browsereren, men når jeg så trykker på nogle af de knapper, så kommer der
til at står fx. "file:///c:/hjemmeside/minside/main.htm#"
(og det er meningen den skal lige på mit drev)

kan jeg gør noget så lige meget hvad så står der hele tiden "Min Side"
øverst i browseren. selv om jeg gerne vil have knapperne til at se ud som
links.

På forhånd tak.
Mvh. Ronni

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 23-05-03 12:20

Ronni wrote:

> kan jeg gør noget så lige meget hvad så står der hele tiden "Min Side"
> øverst i browseren. selv om jeg gerne vil have knapperne til at se ud som
> links.

Har du angivet <title> Et eller andet </title> i head sektionen?

--
/kenne
Who is General Failure?

Fra : Ronni

Dato : 23-05-03 14:32

> Har du angivet <title> Et eller andet </title> i head sektionen?

Ja det har jeg.
og siden hedder også det når den starter.

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 23-05-03 14:59

Ronni wrote:

> Ja det har jeg.
> og siden hedder også det når den starter.

Har du prøvet med en rigtig browser (læs: en anden browser end IE)?

--
/kenne
"Programmet har udført en ulovlig handling".

Fra : Ronni

Dato : 23-05-03 15:17

> Har du prøvet med en rigtig browser (læs: en anden browser end IE)?

Nej det har jeg ikke prøvet med andre end IE, men jeg tror da ikk at det
ville hjælpe.

Fra : Ryan

Dato : 24-05-03 02:28

> kan jeg gør noget så lige meget hvad så står der hele tiden "Min Side"
> øverst i browseren. selv om jeg gerne vil have knapperne til at se ud som
> links.

Jeg tror dit problem er, at du både køre dit javascript og derefter åbner
siden "#".
Prøv at skriv:
eller hvis du vil have netscape 4.x med så <a
href="javascript:funktionsnavn()">link</a>

--
Ryan

Fra : Ronni

Dato : 24-05-03 11:05

> [...]
> Prøv at skriv:
> eller hvis du vil have netscape 4.x med så <a
> href="javascript:funktionsnavn()">link</a>

jeg prøvede, men det hjalp desværre ikke. :(
ellers mange tak.

Mvh. Ronni

Fra : Ryan

Dato : 26-05-03 00:47

> jeg prøvede, men det hjalp desværre ikke. :(
> ellers mange tak.

Har du et link til siden?

--
Ryan