Deling af Internet på netværk
Fra : Christian knudsen

Dato : 23-05-03 10:19

Hej Gruppe

Jeg har for nyligt købt en bærbar og i den forbindelst købte jeg også en
switc.

Jeg kan godt finde den anden commputer men problemet er at jeg kun kan komme
på internettet med en af gangen

er der nogle her der kan hjælpe.

P.S. jeg har tdc ADSL

Hans Christian Knudsen

"IT'S GOD'S RESPONSIBILITY TO FORGIVE BIN LADEN
IT'S OUR RESPONSIBILITY TO ARRANGE THE MEETING"
-United States Marine Corps

Fra : Steen Gellett

Dato : 23-05-03 10:38

> [...]
> switc.
>
> Jeg kan godt finde den anden commputer men problemet er at jeg kun kan

Okey....men har du router ??

Hvis ikke du har router skal du have 2 IP adresser fra TDC og det har du nok
ikke ?

Har du router så får begge en "lokal" ip-adresse af routeren og kan derfor
gå på nettet...........

Har du flere pc'ere sluttet til switchen får også disse adgang til nettet !!

Fra : Christian knudsen

Dato : 23-05-03 11:44

Takker

"Steen Gellett" <steen@gellett.net> skrev i en meddelelse