Opera download vindue mangler.?
Fra : Peter Pan

Dato : 23-05-03 09:52

Hej

Tidligere havde jeg i min Opera et lille vindue eller dialogboks,
der automatisk åbnede sig, når jeg startede download af en fil.

Hvis jeg eksempelvis hentede en fil, stod der i boksen sådan noget som
(jeg husker det ikke præcis, men det lyder lidt sådan):

blahblah.zip 1500 kb hentet af 2500 kb i alt 57% hentet.... osv......

Der var flere linier i boksen, hvor man kunne følge hvor langt man var i downloaden.
Den boks kommer ikke op mere, hvorledes får jeg den frem igen.?

Forøvrigt synes jeg der er genialt, at Opera starter med at hente filen, straks man har klikket på
"hent".
Så er man allerede langt i downloaden, når man endeligt har fundet den mappe man vil gemme filen i,
godt tænkt...

mange hilsner
Hans-Henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-05-03 10:02

Peter Pan skrev:

> Tidligere havde jeg i min Opera et lille vindue eller
> dialogboks, der automatisk åbnede sig, når jeg startede
> download af en fil.

Ctrl-Alt-T åbner vinduet "Transfers". Det kan også findes i
menuerne: Window => Special => Transfers

Jeg ved ikke hvordan man får det til at åbne automatisk hvis ikke
det sker i forvejen (her åbner det som en ny tab).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Peter Pan

Dato : 23-05-03 10:08

> [...]
>
> Jeg ved ikke hvordan man får det til at åbne automatisk hvis ikke
> det sker i forvejen (her åbner det som en ny tab).

Tusind tak, det var lige præcis det jeg ledte efter.
Forøvrigt, i menypunktet "vis" kan man sætte flueben ved "vis overførselsvindue ved overførsel"
så åbner det automatisk....