Raptor på A7N8X deluxe...
Fra : Jonny Jensen

Dato : 23-05-03 09:27

Hejsa, og først, sry for xpost, men mener at indlægget høre ind i begge
kategorier.

Jeg har et Asus A7N8X DeLuxe med onboard SATA raidcontroller, og kunne godt
tænke mig at smide en WD Raptor herpå, men spørgsmålet er så, om den onboard
controller der er på mit bundkort kan køre med single disk, eller som den
SKAL have to diske på og køre raid for at virke? Synes ikke rigtigt jeg kan
finde noget min manual, og det ville jo være fedt hvis den også kunne
fungere som alm SATA controller, uden man skal have raid...

Jonny.

Fra : Peter

Dato : 27-05-03 09:35

Den fungere fint som et enkelt drev, dvs. den virker også som en alm. ctrl.

/peter