Matrix!
Fra : Gimmer

Dato : 23-05-03 09:14

Hej... jeg er kommet til en bane hvor jeg skal beskytte to rebels, mit
problem er bare for at beskytte dem skal jeg smadre 3 axes eller noget? hvor
er de? jeg ved godt det er en lidt tynd beskrivelse af mit problem men jeg
aner bare ikke hvad jeg ellers skal skrive!

vh Gimmer

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 27-05-03 02:38

Når du får beskeden, står du faktisk lige ved dem..

Det er de 3 ankerpunkter ved den dims der drejer rundt.. Du skal bare bruge
3 demo-charges...

Fra : Gimmer

Dato : 27-05-03 11:05

tak