Hvad vil I anbefale?
Fra : Karin Hansen

Dato : 23-05-03 08:47

Jeg skal have et bundkort til en XP2500 Barton.
Der skal være USB 2.0 (gerne 4 eller mere).
ATA133,
DDR RAM minimum PC-2700,
LAN og Audio på kortet.

--
Mvh. Karin
"fjerndette" fra min mailadresse

Fra : Carsten Steffensen

Dato : 23-05-03 10:46

Karin Hansen wrote:
> Jeg skal have et bundkort til en XP2500 Barton.
> Der skal være USB 2.0 (gerne 4 eller mere).
> ATA133,
> DDR RAM minimum PC-2700,
> LAN og Audio på kortet.

Jeg har selv købt mig et Abit NF7 (eventuelt -S versionen hvis du vil have
lidt bedre lyd og SATA) og det er jeg rigtig glad for. Så har du også en del
muligheder for at overclocke din maskine hvis du køber DDR ram der kan køre
ved 400 MHz. Det kan jo være du får lyst til at rode med overclockning
senere. Epox 8RDA3+ skulle også være et godt valg.

/Carsten Steffensen

Fra : Lasse

Dato : 26-05-03 11:36

Asus A7N8X, Epox 8RDA3+, Abit NF7... De er alle gode :)

Min lillebror har lige købt ovenstående Asus kort, det kører perfekt og er
utroligt nemt at overclocke med.

MVH
Lasse