Min ordre på NE2 hos TDC var også slettet ~
Fra : Thumb

Dato : 27-03-01 14:35

tilbage igen fra scratch, og så glemte jeg at sige at jeg skulle have
en åben router.

There is nothing like British Rail, øh jeg mener TDC.

mvh

John

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 27-03-01 15:19

In article <r051ct0at736i14vi52pklpp8qnua3fq3n@4ax.com>, "Thumb"
<john.knuhtsen@mailzone.com> wrote:

> tilbage igen fra scratch, og så glemte jeg at sige at jeg skulle
> have en åben router.

Øh... skal man selv gøre opmærksom på det sidste? Da jeg ringede blev
jeg bare spurgt om hvilken hastighed jeg ville ha', og så var der
ikke mere hun skulle vide.

Regnede lidt med at jeg så skulle vælge bagefter?

Bjarne

Fra : Tim Christensen

Dato : 27-03-01 16:39

"Bjarne Wichmann Petersen" <mekanix@nospam.dk> wrote in message

> Regnede lidt med at jeg så skulle vælge bagefter?

Det skal du også, det er en del af installationen.

Mvh

Tim

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 27-03-01 16:57

In article <99qc70$306p$1@tnews.inet.tele.dk>, "Tim Christensen"
<icecone@worldonline.dk> wrote:

> Det skal du også, det er en del af installationen.

Altså ingen grund til at "panikke" og kime TDC ned? ;)

.... ville sgu være noget af en "bummer" pludselig sidde med en lukket
konfiguration... ;)

Bjarne

Fra : Christian Erritsø

Dato : 27-03-01 20:17

> Altså ingen grund til at "panikke" og kime TDC ned? ;)
>
> ... ville sgu være noget af en "bummer" pludselig sidde med en lukket
> konfiguration... ;)

Du vælger selv under installation, og kan hele tiden skifte til den anden
basiskonf. eller selv ændre i den.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Bent skohorn

Dato : 30-03-01 07:43

well der er jo veje gennem alt.. så selv om du sad med en 'lukket' conf
skulle man(læs: du/jeg/vi) jo nok finde ud af noget..

"Jeg repræsenterer med denne udtalelse TDC internet og ikke mig selv"