Øvelokale..
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 23-05-03 00:14

Hej..

Findes der nogle steder på nettet, hvor man kan se en oversigt over
øvelokaler i bestemte byer? Specielt er jeg interesseret i Aalborg...
Eller hvis nogen bare kender til steder i Aalborg, hvor man kan låne
øvelokale relativt billigt, så må de da gerne lige sige til :)

Håber det er her man spørger om sådan noget...

Mvh Kim

Fra : Lars Rindsig

Dato : 23-05-03 00:44

Kim Søvsø Pedersen wrote:

> Findes der nogle steder på nettet, hvor man kan se en oversigt over
> øvelokaler i bestemte byer?

Der er nok ikke nogen landsdækkende oversigt, nej.

> Eller hvis nogen bare kender til steder i Aalborg, hvor man kan låne
> øvelokale relativt billigt, så må de da gerne lige sige til :)

Huset i Hasserisgade - http://www.huset.dk/index.php?f=4 Der står ikke
lige hvad det koster, men ting koster generelt ikke så meget dernede.

Der er formentlig også andre steder, men jeg ved ikke lige hvor.

> Håber det er her man spørger om sådan noget...

Mjaeh, eller i dk.kultur.musik.produktion

Lars

Fra : JSB

Dato : 23-05-03 10:45

Vi øvede engang nede på cafe Tusindfryds loft - ved ikke om det stadig er
muligt, da jeg er flyttet fra byen.

Jesper

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 23-05-03 13:33

On Fri, 23 May 2003 01:13:56 +0200, "Kim Søvsø Pedersen"
<kim@REMOVETHISkimpedersen.dk> wrote:

> [...]
>øvelokale relativt billigt, så må de da gerne lige sige til :)
>
>Håber det er her man spørger om sådan noget...

Det er stadig muligt at låne et øverum nede på 1000fryd, men det kræver et
medlemsskab på ikke ret mange penge om året, som desuden giver adgang til
husets andre værksteder også. Desuden er du med til at holde gang i et lille
hjørne af det lokale kulturliv!

Kig forbi på http://www.1000fryd.dk - der er masser af info om øvelokalet og
huset iøvrigt.

--