MS Windows
briani 27239
Win Mediaplayer 8 vil ikke lave stort bill~
Fra : Morten Seeberg

Dato : 22-05-03 23:18

Efter jeg opgraderede til version 8 var det så slut med det gode gamle
originale skin i mediaplayer. Nå men jeg er ligeglad med hvordan den ser ud,
så det kan jeg leve med, men når jeg ser videoklip i den, så bruger den kun
halvdelen af skærmbilledet til rådighed, det er som om 40% af billedet, den
del ovre til højre, ikke bliver brugt. I full-screen mode fylder billedet
self. hele skærmen.

Screenshot i dk.binaer

Hvordan får jeg den til at bruge hele den "sorte" kasse til video-klippet?

--

Remove X in front of address

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
/\/\orten $eeberg, Unix Consultant @
#echo 'We don´t just boot Unix :)' > /dev/console

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-05-03 00:55

"Morten Seeberg" <Xmorten@seeberg.dk> skrev :

> [...]
>halvdelen af skærmbilledet til rådighed, det er som om 40% af billedet, den

Prøv at klikke på det ikon, der ligner en taleboble, det første i
det blå felt.

>Screenshot i dk.binaer

Det er en god ide at medsende message-id, så man ikke skal lede
en stor rodet gruppe igennem for at finde et indlæg.

Det er jo ikke alle, der abonnerer på dk.binaer.

--
Knud