Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt pressebilleder
Fra : Jacob Waage

Dato : 22-05-03 22:44

Hej,

Måske I ville have lyst til et kig på nogle af mine seneste billeder? Fælles
for dem alle er, at de er taget med Nikon D100 og er optaget på jobs for et
par lokale ugeaviser.

Kommentarer er velkomne.

Bertel Haarder
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=29768

Bilvask - lidt til husarerne
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=28903

Jeg vandt!
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=28418

Fart på
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=27537

Vh.
Jacob Waage

Fra : max

Dato : 22-05-03 23:13

> [...]
> for dem alle er, at de er taget med Nikon D100 og er optaget på jobs for et

Suveræne billeder..!!!
Jeg vandt og Fart på er mine favoritter..)
-max-

Fra : Rune Feldt-Rasmussen

Dato : 23-05-03 05:58

> [...]
Fælles
> for dem alle er, at de er taget med Nikon D100 og er optaget på jobs for

Megt fine billeder, bestemt!
Det er jo decideret nyhedsfotografi, ikke just det nemmeste at begive sig af
med...
Synes du overdriver din nedlukning af hjørnerne på billederne lidt - det er
lige i overkanten.
Kan til gengæld godt lide dine "pangfarver" - selv om jeg ikke kan sætte
fingeren på hvorfor, så virker det godt.
Bilvaskbilledet er min favorit (af flere grunde Hvordan har du taget
det - har du flashet det oder was??
MVH
Rune

Fra : Timsah

Dato : 23-05-03 07:29

Billedet af Bertel Haarder er fanme uhyggeligt, du !