I morgen....
Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-05-03 22:41

I morgen skal jeg op klokken 5:00

Klokken 6:58 skal jeg så med tog mod Slagelse hvor jeg ankommer ved 9-tiden.
Så skal vi til dyrlæge med alle Selma's 10 hvalpe og efter det skal jeg
endelig vælge hvem af tæverne der bliver min kommende dejlige tøs!

Nøjjjj hvor jeg glæder mig!! Skal ha' kamera med så hun kan blive
fotograferet fra alle ender og kanter!:))

....I bliver bombarderet med billeder af hende i binaer i morgen aften!

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Shanti (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Michael Hjorth

Dato : 22-05-03 23:21

"R. Ilsøe" wrote:

> [...]
> Så skal vi til dyrlæge med alle Selma's 10 hvalpe og efter det skal jeg
> endelig vælge hvem af tæverne der bliver min kommende dejlige tøs!

Ja, hvad gør man ikke for de kære små...
På mandag kører fruen og jeg gennem det meste af Danmark (fra Roskilde
til Hjørring) for at få et kig til "vores" kuld. Desværre kan vi ikke
tage den tur så ofte som vi gerne vil, da vi jo skal gemme det meste af
ferien til vi får hende hjem, men til gengæld får vi en dejlig fridag ud
af det de gange vi tager derop.
Det er nu to uger siden vi sidst så hvalpene og der er jo noget mere
gang i dem nu hvor de er tæt på 6 uger gamle, så det glæder jeg mig
utroligt meget til.

> Nøjjjj hvor jeg glæder mig!!

Det kan jeg godt sætte mig ind i.

>Skal ha' kamera med så hun kan blive
> fotograferet fra alle ender og kanter!:))
>
> ...I bliver bombarderet med billeder af hende i binaer i morgen aften!

Det er altid dejligt at kigge på hvalpebilleder

Michael.

Fra : preben ipsen

Dato : 23-05-03 04:30

Hej
God tur, det er altid en af de mest spændende rejser man kan komme på. Så
mon ikke der er en der ikke har sovet meget i nat.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk
Siden med alle de flotte og dygtige hunde.
Nu også med annonce marked.

Fra : Pia J

Dato : 23-05-03 08:20

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> wrote in message
> I morgen skal jeg op klokken 5:00
>
> Klokken 6:58 skal jeg så med tog mod Slagelse hvor jeg ankommer ved
9-tiden.
> Så skal vi til dyrlæge med alle Selma's 10 hvalpe og efter det skal jeg

Håber det gik godt - hvilken dyrlæge var I hos? Ja, jeg er bare nysgerrig,
jeg bor ikke så langt fra Slagelse.

:Pia