Anton var væk (lidt lang)
Fra : Toke Koustrup

Dato : 22-05-03 21:30

Hej i dk.fritid.dyr.kat
Jeg vil bare lige fortælle om vores kat der var væk.

Situationen er den at min kæreste er taget til fyn for at arbejde (vi bor i
Aalborg). Samme dag som hun tog afsted blev vores kat væk. Jeg har ikke haft
så meget til til at lede efter ham, da jeg er ved at lave projekt på
universitet. Han har så været væk i 8 dage og jeg havde begyndt at overveje
hvordan jeg skulle fortælle min kæreste om hvem der venter for enden af
regnbuen (det er hendes kat).

Nå men, jeg fik så, i dag, at vide at der var nogle der havde set en rød kat
i krybekælderen i deres fælleshus (vi bor på kollegie), så jeg kom ret
hurtigt hjem. Heldigvis viste det sig at det var vores (nu knapt så tykke)
Anton der var kravlet ned under deres fælleshus i forbindelse med at vi har
fået nye fjernvarmerør lagt ind. Glæden (hos både Anton og mig selv) var
stor da vi efter nogen søgen fandt hinanen i krybekælderen.

Han var ret beskidt, ikke så tyk mere og ret sulten. Han har spist 2,5 poser
Kittekat !! Han har ca. været hjemme i en time og er nu daffet af for lige
at få lidt luft. Katte.....

Jeg ville bare lige glæde jer med denne lille historie

Med venlig hilsen
Anton Kat & Toke K.

Fra : Jette

Dato : 22-05-03 22:46

"Toke Koustrup" skrev
[snip]
> Glæden (hos både Anton og mig selv) var
> stor da vi efter nogen søgen fandt hinanen i krybekælderen.

Ja, sådan en oplevelse skal naturligvis deles ... og der er nu ikke noget
som en god solstrålehistorie

Håber at Anton tænker sig om næste gang... men ak, katte er jo ikke kendt
for at tage ved lære af deres fejltagelser

Mvh. Jette

Fra : Stine Frandsen

Dato : 23-05-03 06:36

> Håber at Anton tænker sig om næste gang... men ak, katte er jo ikke kendt
> for at tage ved lære af deres fejltagelser

Hmm det ved jeg nu ikke *G* Tarzan skal i hvert fald ikke for langt
hjemmefra efter hans "forsvinden" i knap 4 mdr. Næ, når han er "langt"
hjemmefra er han inde på naboens terrasse *GG* OG når det er rigtig vildt
går han en tur i min have og er ude ca. ½ time *GG* Næ, han har lært at det
er bedst at holde sig til den hjemlige madskål *GG*

Men dejligt med en god slutning på noget der kunne have endt meget dårligt.
For tænkt hvis Anton var blevet spærret inde i krybekælderen ... UHA nej,
tør slet ikke tænke videre

Stine

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-05-03 08:50

Toke skrev
<Jeg ville bare lige glæde jer med denne lille historie>

Det er altid dejligt at hører historier der ender lykkeligt,
giv Anton en nussetur fra mig

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Kate

Dato : 23-05-03 23:12

"Toke Koustrup" <koustrup@obel.auc.dk> wrote in

> Jeg vil bare lige fortælle om vores kat der var væk.

Det er altid dejligt at høre når misserne kommer hjem igen. Man er jo
helt ude af sig selv når man ikke kan finde sin kat.
Godt at høre at Anton var frisk omend lidt sulten

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer