Hvad er det, den sang hedder.. ÆV
Fra : Jacob Olsen

Dato : 27-03-01 13:45

Jeg var på disko her i weekenden, der hørte jeg en fed sang.
Jeg fik ikke spurgt hvad den hed, men den var i
Dance/techno afdelingen, nogen med I wanna Disco Disco....og bla bla...
nogen der kender den.. Det med I wanna disco disco bliver sunget
en hel del.....

mvh Jacob

Fra : SpaceFrog

Dato : 27-03-01 15:31

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Dance/techno afdelingen, nogen med I wanna Disco Disco....og bla bla...
> nogen der kender den.. Det med I wanna disco disco bliver sunget

Det kan være Kylie Minogue - Your disco needs you.
--
///Mvh SpaceFrog
"Telling computer guys that they need to have permission to quote things is

Fra : Jacob Olsen

Dato : 27-03-01 14:58

Nope det er ikke den.. Den er MEGET mere techno præget....
Desuden er det en kvinde der synger I wanna disco disco.......

Fra : SpaceFrog

Dato : 27-03-01 16:41

> Nope det er ikke den.. Den er MEGET mere techno præget....
> Desuden er det en kvinde der synger I wanna disco disco.......

Så må jeg nok give op :(

Fra : LazyA

Dato : 27-03-01 16:00

Eeh, det passer ikke HELT, men det er vel ikke

House of Glass - Disco down ?

En kvinde synger "I-I-I wanna boogie tonight"..... rigtig glad disco-house.

Mvh.

--
Anders Hagstrøm
stud.med.attitude

Jacob Olsen <jeo@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99q21q$d1f$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Tjek

Dato : 27-03-01 20:07

dance? no.... techno?.... no..... HOUSE?..................KLART DER! :)

Der er en forskel....

- Tjek

Fra : Niles

Dato : 27-03-01 22:37

> [...]
> Dance/techno afdelingen, nogen med I wanna Disco Disco....og bla bla...
> nogen der kender den.. Det med I wanna disco disco bliver sunget

Måske er det E.T.A. med Ayia Napa. Der synger de "you go downtown, you go
disco" eller sådan noget om og om igen. Genren passer ihvertfald.

mvh Niels

Fra : Jacob Olsen

Dato : 02-04-01 21:10

Den hed 666. Dance to Disco