MS Windows
briani 27239
filtype betegnelsen
Fra : gert

Dato : 22-05-03 16:13

Hej
Jeg sendte et spørgsmål forleden angående en com* fil
jeg fandt senere ud af mine mp3 og ram* filer bliver nu vist
med et ukendt ikon jeg kan godt spille dem i realone playeren
er der en der kan råde mig til hvad jeg skal gøre?
MVH.Gert

Fra : jens

Dato : 22-05-03 17:22

"gert" <geem@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med et ukendt ikon jeg kan godt spille dem i realone playeren
> er der en der kan råde mig til hvad jeg skal gøre?

Højreklik på en af dem og vælg "åben med"
Vælg det program som skal åbne mp3 filer og vælg "brug altid"

Mvh Jens

Fra : gert

Dato : 22-05-03 18:14

"jens" <mkg2@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Højreklik på en af dem og vælg "åben med"
> Vælg det program som skal åbne mp3 filer og vælg "brug altid"

Tak for dit svar,jeg forsøgte med din forklaring men ikoner bliver
ved med at være dem som jeg ikke ved hvad betyder.
Så jeg kan ikke rigtig komme viedere.

Mvh Gert

Fra : jens

Dato : 22-05-03 19:07

> "jens" <mkg2@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for dit svar,jeg forsøgte med din forklaring men ikoner bliver
> ved med at være dem som jeg ikke ved hvad betyder.

Ja,..... indtil efter næste genstart.

Mvh Jens

Fra : gert

Dato : 22-05-03 20:03

> "gert" <geem@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Ja,..... indtil efter næste genstart.

> Mvh Jens
>
> Hej igen.
Hvor dum kan man være ?
Tak for hjælpen,nu er ikoner som de skal være
Mvh
Gert