Er min kat sexgal?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-05-03 16:10

Min kat Teddy, som jeg har lidt problemer med, har vist et godt øje til min
hunkanin. Når hun er ude og rende på gulvet kommer Teddy let og "elefant" og
bider sig fast i nakken på hende og stiller sig bag hende. Indtil videre er
han ikke nået længere da jeg har nået at stoppe ham i hans "lyster". Jeg har
nu lagt mærke til at han "parrer" sig med dynen. Først ælter han løs og
laver en lille kugle af dynen og så begynder han at lave "bevægelser". Så er
mit spørgsmål, hvad delen kan han så ikke finde på når vores lille hunmis
flytter ind i uge 29? Vil han voldtage hende eller.....
Og han er altså kasteret
Knus Linda

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-05-03 16:13

On 22/05/2003 17:09, in article
3ecce7f7$0$24681$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, "Michael Nielsen"
<michael.gn@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> mit spørgsmål, hvad delen kan han så ikke finde på når vores lille hunmis
> flytter ind i uge 29? Vil han voldtage hende eller.....

Hvor længe siden er det, han blev kastreret?
Jeg vil foreslå en intensiv p-pille kur til din kastrat - 1 p-pille om dagen
i 10 dage. Det *burde* få de sidste hormoner til at "falde på plads".
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-05-03 16:40

Han blev kasteret da han var 8 mdr og han er 2 1/2 år nu. Må hankatte få
p-piller?

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-05-03 19:30

On 22/05/2003 17:39, in article
3eccef02$0$76132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Michael Nielsen"
<michael.gn@adslhome.dk> wrote:

> Han blev kasteret da han var 8 mdr og han er 2 1/2 år nu. Må hankatte få
> p-piller?

OK det er ganske længe siden, han blev kastreret...
Om en hankat *må* få p-piller eller ej - tjaaa, mange avlshanner får dem for
at dæmpe deres frustrationer og strinteri...
Mvh Camilla

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-05-03 17:36

In <3eccef02$0$76132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> Michael Nielsen
wrote:
> Han blev kasteret da han var 8 mdr og han er 2 1/2 år nu

Kan det være dominans snarere end hormoner? Er der ikke noget med at
parringsadfærd også kan betyde "her bestemmer jeg! Underkast dig"

Fra : Mette Jensen

Dato : 22-05-03 17:45

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev

> [...]
og
> bider sig fast i nakken på hende og stiller sig bag hende.

Hvad du skal gøre ved dette ved jeg simpelthen ikke.....

MEN! Jeg synes lige du skal vide at din kat og kanin ikke er de enste der
føler sympati for hinanden
Mine svigerforældre har en hunkanin og en hankat der gør det samme.
Her er det bare hunkaninen "der fører ordet" og hankatten der "ligger"
nederst *LOL*
Med til historien høre, at hunkaninen _har_ haft unger..... Det hele kan ses
her:

Med venlig hilsen Mette Jensen - der ikke _rigtigt_ har haft mulighed for at
vise disse billeder før...... *S*
www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 22-05-03 23:06

> [...]
> mit spørgsmål, hvad delen kan han så ikke finde på når vores lille hunmis
> flytter ind i uge 29? Vil han voldtage hende eller.....

Hejsa!

Min Kastrat gør det samme!
Dog ikke ved en kanin, men ved en pude (plysset ko-pude *fnis*).
Aner ikke hvad der er at gøre...
Tror han gør det ved puden fordi han synes det er dejligt, men han er
ret dominant over for mine 2 andre hunkatte (også kastreret)... Så det
kan måske godt være noget med dominans at gøre..?!

Så du er ikke alene om problemet..

Med venlig hilsen
Mette Mejdahl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-05-03 23:59

Mette Mejdahl wrote:
> Så du er ikke alene om problemet..

Heh..

Og vores lille hunmis har i de sidste 5-6 dage været i
løbetidslignende tilstand.. det er ca. et par måneder siden hun blev
ordnet.
Så hun vader omkring og brokker sig af og til, hyler og sådan.

Der skal til gengæld ikke så meget til at gøre hende glad igen.
Det er faktisk bare at samle hende op og lægge hende på ryggen, og så
"vold"kæle med hende i en 5-10 minutter, så kan hun klare sig resten
af dagen... ;)

Med voldkæle menes der sådan lidt halvfast, hurtig og koncentreret nussen
over det hele, især hvis man hiver hende lidt i nakkeskindet og sådan
bliver hun vældig glad.

Fordelen ved denne 'tilstand' er at hun faktisk er blevet meget mere
kælen på ret kort tid

// Hans, der nu ikke tror hun ligefrem lider ... :)
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...