Outlook i net.
Fra : Steen

Dato : 22-05-03 15:30

Kan den samme Outlook bruges i et alm. microsoft netværk d.v.s. alle
bruger samme
kontaktpersoner, kalender mv. Således de altid er synkrone.

Hilsen
Steen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 22-05-03 15:32

On Thu, 22 May 2003 16:30:03 +0200, Steen wrote:

> Kan den samme Outlook bruges i et alm. microsoft netværk d.v.s.
> alle bruger samme kontaktpersoner, kalender mv. Således de altid er
> synkrone.

Hvad med at hoere i en Microsoft gruppe istedet.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer
Alfa Romeo 156, 2.0TS

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-05-03 16:24

"Steen" skrev i en meddelelse
> Kan den samme Outlook bruges i et alm. microsoft netværk d.v.s. alle
> bruger samme
> kontaktpersoner, kalender mv. Således de altid er synkrone.

Den rigtige måde er at opsætte en Exchange-server - så kan
alle køre samtidig !

Men - du _kan_ godt sætte Outlook på flere PC'er til
at køre på de samme data-filer, men det har den
ulempe, at det kun kan bruges på en PC ad gangen.

Jeg bruger det herhjemme, da jeg kun har brug for at køre på
en PC ad gangen - men det er så lidt forskellig hvilken PC,
det er mest paktisk at bruge.

PC2 og PC3 bruger så datafilerne på PC1 via netværket - det
kræver selvfølgelig at PC1 er tændt for at det virker fra
PC2 eller PC3 - og det kræver at PC1 ikke selv bruger Outlook
på det tidspunkt.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk