Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Måger er smukke
Fra : max

Dato : 22-05-03 13:33

Måger er smukke er postet på binaer
news:rp3za.4578$YZ6.220828@news010.worldonline.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-03 09:31

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:fs3za.4581$YZ6.221508@news010.worldonline.dk...
> Måger er smukke er postet på binaer
> news:rp3za.4578$YZ6.220828@news010.worldonline.dk

Hej igen Max

Nå det har du også fået øje på. Nu er den ikke længere bare en irriterende
hvis skrigende møgfugl .
Men helt ærligt, er det ikke ski....Skægt at jagte billedet ?? Selvom om
alle andre folk tror man er bindegal

M.V.H.....Benny..

Fra : max

Dato : 23-05-03 11:03

> [...]
> hvis skrigende møgfugl .
> Men helt ærligt, er det ikke ski....Skægt at jagte billedet ?? Selvom om

Hey Benny,

Det er ikke bare skæg, det er enormt intenst. Det er
utroligt at følge dem i flugt, man skal være hurtig og
kunne aflæse deres bevægelser og forudse hvad de
vil gøre, det er næsten som at være fugl selv..
Jeg kender et par meget fugle interesserede, der er
vidst en klub a en slags, hvor man via sms blir
orienteret om observationer rundt omkring i landet,
det kender du måske noget til..?
Jeg vil sammenligne fugle fotografering med dykning,
hehe, det lyder tosset, men koncentrationen og nærværet
man skal måske ha prøvet det for at forstå.. Jeg elskede
Jacque Cousteau da jeg var lille, men efter jeg selv har
svømmet med fiskene, i rødehavet, kan tv altså ikke længere
gøre det.. Og jeg synes fugle fotografering, er en zen oplevelse
af samme kaliber.. Galskab er et talent.. -max-