Telmore website - ofte 'siden kan ikke vis~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-05-03 12:33

Måske er jeg lidt OT , men here goes.
Jeg har de sidste par dage leget lidt med websms ved Telmore, men oplever
tit at den er ekstrem sløv og går af og til i 'siden kan ikke vises' tilmed.
Er der andre der er af den opfattaelse ? (lige P.T Backend Server
Inaccessible Error).

Er websms ved at drukne i dens egen succces og har hevet resten af sitet med
ned eller?

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Dennis Enøe

Dato : 22-05-03 14:25

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message
> [...]
> Inaccessible Error).
>
> Er websms ved at drukne i dens egen succces og har hevet resten af sitet

Tja, men hvad med at skrive dette til Telmore, det kunne være de ikke er
klar over
det.

Dennis

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-05-03 17:19

"Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> tilmed.

> med
>
> Tja, men hvad med at skrive dette til Telmore, det kunne være de ikke er

Pointen med at skrive her var at være sikker på det ikke var min maskine der
var dum inden jeg fløj i pelsen på deres support.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Max

Dato : 23-05-03 09:15

> Pointen med at skrive her var at være sikker på det ikke var min maskine
der
> var dum inden jeg fløj i pelsen på deres support.

Fløj i pelsen....? hvorfor er folk dog så krigeriske? det med at tale stille
og roligt om tingene er bare helt væk i denne tid eller hvad?

/M

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-05-03 21:24

"Max" <maxses"ja det kan du tro@hotmail.com> wrote in message
> der
>
> Fløj i pelsen....? hvorfor er folk dog så krigeriske? det med at tale
stille
> og roligt om tingene er bare helt væk i denne tid eller hvad?

Det er bare udtryk "for at tage fat i dem"
Sidder selv i et support erhverv til dagligt - når man sidder på den anden
side af disken finder man ret hurtigt ud af at sende diverse eder og
forbandelser ikke får en ret langt :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-05-03 14:55

Dennis Pedersen skrev:

> [...]
>tit at den er ekstrem sløv og går af og til i 'siden kan ikke vises' tilmed.
>Er der andre der er af den opfattaelse ? (lige P.T Backend Server

Jeg fik tidligere på dagen at vide, at Telmore har skiftet webserver i
dag.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 22-05-03 15:02

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3eccb552$0$83063$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
tilmed.
> Er der andre der er af den opfattaelse ? (lige P.T Backend Server

Samme erfaring hér :(

\Mandal

Fra : Dan Molberg

Dato : 22-05-03 15:02

> [...]
tilmed.
> Er der andre der er af den opfattaelse ? (lige P.T Backend Server
Hvor ofte får du den fejl? For jeg har ikke haft problemer med dem siden
deres DNS røg (skulle vist ikke kunne ske igen).

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-05-03 17:20

"Dan Molberg" <beyond@repair.void> wrote in message
> [...]
> Hvor ofte får du den fejl? For jeg har ikke haft problemer med dem siden
> deres DNS røg (skulle vist ikke kunne ske igen).

I løbet af de sidste par dage har jeg fået den flere gange dagligt (6gange
or so i løbet af "abejdsdag" - hvor jeg har zappet rundt mellem telmore.dk
og coolsms.dk)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-05-03 16:24

> For jeg har ikke haft problemer med dem siden deres DNS røg (skulle vist ikke
> kunne ske igen).

Nej, med 7 DNS-servere hvoraf min. 6 er geografisk adskilte træder selv Murphys
lov vist ud af kraft :)

--
Michael
http://www.vindenand.dk