Kan man det?
Fra : Peter

Dato : 22-05-03 13:26

Hej!

Kan jeg "lave om" / ændre farverne på knapperne i en formular. Lige nu har
de en kedelig grå farve (a la windows fejlmeddelelser)

m.v.h. - Peter Toft

Alletiders Morgenmusik.
Danmarks største repertoire!
Rød løber og flag medbringes!
www.morgenmusikken.dk
kontakt@morgenmusikken.dk

Fra : D. B. Larsen

Dato : 22-05-03 16:45

Peter wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>

> Kan jeg "lave om" / ændre farverne på knapperne i en formular. Lige nu har
> de en kedelig grå farve (a la windows fejlmeddelelser)

Højre klik på knappen og vælg ”Egenskaber for formularfelt” klik så på
”Typografi” derefter på ”Formater” og vælg ”Kant” og der vælger du så
”Skygger” i faneblade.

Mvh.
D. B. Larsen

- Pædagogiske tutorials på dansk