KAREN MARIE GROTH
Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 12:54

Jeg fatter simpelthen ikke, at Karen Marie Groth ikke kom med i
finalen i "Stjerne for en aften".

Hun er sgu da det mest sexede, der kan gå på to ben.

VH

Thomas

Fra : Per

Dato : 22-05-03 12:59

On 22 May 2003 04:54:25 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Jeg fatter simpelthen ikke, at Karen Marie Groth ikke kom med i
>finalen i "Stjerne for en aften".
>
>Hun er sgu da det mest sexede, der kan gå på to ben.

Måske fordi det ikke var sex der blev dystet i.

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 22-05-03 13:00

Thomas wrote:

> Jeg fatter simpelthen ikke, at Karen Marie Groth ikke kom med i
> finalen i "Stjerne for en aften".
>
> Hun er sgu da det mest sexede, der kan gå på to ben.

Er hun lige gået forbi dit vindue eller hvad sker der?

Mvh
Anders

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-05-03 12:58

Thomas wrote:

> Jeg fatter simpelthen ikke, at Karen Marie Groth ikke kom med i
> finalen i "Stjerne for en aften".
>
> Hun er sgu da det mest sexede, der kan gå på to ben.

Det er jo ikke Popstars vel.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-05-03 13:22

Carsten Riis wrote:

> Det er jo ikke Popstars vel.

Hvad?

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-05-03 14:23

David Rasmussen wrote:

> Hvad?

http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-div/div-rens/divam85002.html

Popstars er ikke Stjerne for en aften

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 22-05-03 14:45

Carsten Riis wrote:

http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-div/div-rens/divam85002.html

> Popstars er ikke Stjerne for en aften

LOL den var god

-Sune

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 22-05-03 17:13

> http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-div/div-rens/divam85002.html
>

> Popstars er ikke Stjerne for en aften

Det er sjælden jeg har grinet SÅ højt mens jeg læste newsgroups

/Morten

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-05-03 17:20

Morten Bock Sørensen wrote:

> Det er sjælden jeg har grinet SÅ højt mens jeg læste newsgroups

Wow

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-05-03 17:20

Carsten Riis wrote:

> http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-div/div-rens/divam85002.html
>

> Popstars er ikke Stjerne for en aften

Hvad er Popstars og Stjerne?

Fra : Thomas H.

Dato : 22-05-03 17:35

> Hvad er Popstars og Stjerne?

"Stjerne for en aften" er det ikke et homoseksuelt one-night stand?

Fra : Peter Juhl

Dato : 22-05-03 17:36

Carsten Riis wrote:

> Popstars er ikke Stjerne for en aften

Hvor mener du den store forskel er på de to shows?

/Peter

Fra : Martin J.

Dato : 22-05-03 17:55

On Thu, 22 May 2003 18:36:20 +0200, "Peter Juhl" <peter@post.tele.dk>
wrote:

>Hvor mener du den store forskel er på de to shows?

Popstars = udseendet betyder alt

Stjerne for en aften = stemmen betyder alt.

Jeg tror ikke man behøver at være særlig intelligent for at se at
sidste vinner af stjerne for en aften, aldrig kunne have vundet
popstars, men at hun samtidig har meget mere at byde på vokalt.

Fra : Peter Juhl

Dato : 22-05-03 19:55

Martin J. wrote:

> Popstars = udseendet betyder alt
>
> Stjerne for en aften = stemmen betyder alt.

Jeg så to TV programmer hvor det drejede sig om at finde frem til en
"vinder", som herefter får pladekontrakt og alt andet.

At der er små forskelle på konceptet for de to programmer gør ikke så
meget fra eller til - det er stadig en gang konstrueret fis.

Der var langt bedre vokalister i Stjerne for en aften, som ikke vandt.

> Jeg tror ikke man behøver at være særlig intelligent for at se at
> sidste vinner af stjerne for en aften, aldrig kunne have vundet
> popstars, men at hun samtidig har meget mere at byde på vokalt.

Hun kan sikkert synge bedre end Jon - men det er heller ikke specielt
svært vel?

Men hun kan åbenbart ikke synge godt nok til at skaffe sig en
pladekontrakt på "almindelig vis".

/Peter

Fra : Otto J.

Dato : 22-05-03 20:33

> Popstars = udseendet betyder alt
>
> Stjerne for en aften = stemmen betyder alt.

Det er jeg nu ikke helt enig i. For mig at se er forskellen at i Popstars
sidder der nogle pladefolk og vælger hvem de helst vil lave en plade med,
hvilket sådan set bare gør programmet til en filmatisering af hvad
pladebranchen som sådan altid foretager sig. I "Stjerne" er det seerne der
bestemmer. Det betyder ikke at stemmen betyder mere eller mindre frem for
udseendet, men det betyder at dén der bedst formår at trænge igennem hos
flest mulige seere vinder. Det giver for mig at se plads til spontanitet og
variation. Der var rigtig mange gode deltagere i Popstars, som blev
udelukket fordi "du passer ikke ind i konceptet". Den mulighed forelå ikke i
"Stjerne", her var alle lige.

Desuden noget der gjorde programmet langt mere interessant imho. I Popstars
kunne du meget tidligt pege 3-4 stykker ud, som ville kæmpe om titlen, mens
det i Stjerne var en del vanskeligere at pege på vinderen (for mig i hvert
fald).

Mvh. Otto

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-05-03 17:55

Peter Juhl wrote:

> Hvor mener du den store forskel er på de to shows?

Popstars er ikke blot stjerne for en aften. Hvis man skal tro
tv-oversigterne, er de stjerner stort set hver aften og i mange
forskellige udsendelser.
(men ok, Stjerne for en aften er efterhånden heller ikke blot stjerne
for en aften)

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Bernau

Dato : 22-05-03 20:41

In article <3ECD00F6.E5A@kimludvigsen.dk>, usenet@kimludvigsen.dk
says...

> Popstars er ikke blot stjerne for en aften. Hvis man skal tro
> tv-oversigterne, er de stjerner stort set hver aften og i mange
> forskellige udsendelser.

Heldigvis er de til gengæld ikke popstars særligt længe.

/Lars

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-05-03 20:51

Lars Bernau wrote:

> In article <3ECD00F6.E5A@kimludvigsen.dk>, usenet@kimludvigsen.dk

> Heldigvis er de til gengæld ikke popstars særligt længe.

Nej, men der kommer et nyt kuld året efter, rrraaahsguhh!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Bernau

Dato : 22-05-03 21:10

In article <3ECD2A07.2FFE@kimludvigsen.dk>, usenet@kimludvigsen.dk
says...

> Nej, men der kommer et nyt kuld året efter, rrraaahsguhh!

Successen med popstars har da heldigvis været faldene fra gang til gang,
så med lidt held bliver det Boy Band de har gang pt vel det sidste,
ellers ender de jo med at sætte penge til på det.

/Lars

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-05-03 13:22

Thomas wrote:
> Jeg fatter simpelthen ikke, at Karen Marie Groth ikke kom med i
> finalen i "Stjerne for en aften".
>
> Hun er sgu da det mest sexede, der kan gå på to ben.

Hvem?

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 22-05-03 18:12

> Hvem?

Hmm, en ny, men særdeles kortfattet, Åge.
Velkommen.

---Jacob---

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-05-03 21:41

Jacob Ulrich wrote:

> Hmm, en ny, men særdeles kortfattet, Åge.
> Velkommen.

Er jeg ny?

/David

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 23-05-03 15:10

> Er jeg ny?
>
> /David

Hmm, nej, ved nærmere eftertanke ikke. Beklager.

---Jacob---

Fra : Ole Thomsen

Dato : 23-05-03 05:42

Jacob Ulrich wrote:

> Hmm, en ny, men særdeles kortfattet, Åge.
> Velkommen.

Mener du i ramme alvor at der er dømt Åge hvis
man ikke kender <subject>?

Åge

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 23-05-03 14:31

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in message

> Mener du i ramme alvor at der er dømt Åge hvis
> man ikke kender <subject>?

Jeg aner heller ikke hvem hun er... link til billeder (nøgen?) tak...

> Åge

[t]Åge

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 23-05-03 15:08

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du i ramme alvor at der er dømt Åge hvis
> man ikke kender <subject>?

Nej, men jeg mener at der er dømt Åge, hvis man absolut skal kommentere at
man ikke ved hvem det er, i stedet for at blande sig udenom. Åge er for mig
en person der ikke bidrager med noget konstruktivt i debatten, og Davids
indlæg var lignende ukonstruktivt!

---Jacob---

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 23-05-03 15:34

"Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk> wrote in message

> [...]
mig
> en person der ikke bidrager med noget konstruktivt i debatten, og Davids

Man kunne også se indlægget som en opfordring til at fortælle lidt mere om
den, formoder jeg, unge dame, end blot at fortælle at hun er sexet....

> ---Jacob---

Lars B

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 23-05-03 15:57

<lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> Man kunne også se indlægget som en opfordring til at fortælle lidt mere om
> den, formoder jeg, unge dame, end blot at fortælle at hun er sexet....

> Lars B

Ja, men så burde han have formuleret sig lidt anderledes. Bare at spørge
"hvem?" synes jeg ikke viser de store tegn på interesse.
I øvrigt fremgik det også rimelig klart, fra det første indlæg, hvem der var
tale om. Jeg ved heller ikke hvem der er tale om, da jeg ikke har fuldt med
i "Cisterne for en aften".

---Jacob---