Family Tree Legends - GenCircles - hvem ha~
Fra : Lisbeth Skovgaard

Dato : 22-05-03 12:35

På baggrund af bestemte problemer ville det interessere mig, om andre
har været udsat for noget tilsvarende.
???
Efter i en periode at have benyttet de gratis faciliteter på
GenCircles til min fulde tilfredshed, blev jeg interesseret i Legends.
Da jeg opdagede, at man kan taste ind i Legends, redigere og gøre ved
- og alt kommer direkte på nettet via GenCircles, hvis man ønsker det
og vælger denne indstilling, blev jeg begejstret og anskaffede købe
versionen. Tænk - ikke nødvendigt at bøvle med HTML, FTP eller andre
ting for at lægge data ud på nettet, - herligt ! Det var version 1.32.

Men så kom problemerne:
For det første nægter programmet at indlæse visse Gedcom filer - for
det andet får jeg fejlmeddelelse, at programmet har forårsaget ugyldig
sidefejl og vil blive lukket ned - for det tredie fryser programmet
min skærm - for det fjerde går der noget galt i forhold til
GenCircles, så det ser ud som om nogle af mine filer er på 0 personer,
hvilket selvfølgelig ikke er korrekt.

Mails afsendt til support giver kun ubrugelige robotsvar.

En opgradering til version 1.34 har hjulpet lidt på det, men stadig
ikke helt godt nok.

Er der nogen, der har forslag til, hvad jeg kan gøre ? Det ville da
være trist at måtte opgive eller skrotte et helt nyt program, lige
anskaffet.

Venligst Lisbeth Skovgaard.

http://www.gencircles.com/users/lismus