Dogville på forsiden af Google News
Fra : Jacob Riis

Dato : 22-05-03 12:03

Nu ved jeg ikke om den bliver ved med at være på forsiden (
http://news.google.com ) , den ændrer sig jo hele tiden. Jeg håber at det
her link virker http://shorterlink.com/?QP0EHK virker et stykke tid.

--
Jacob

Fra : Carsten Agger

Dato : 22-05-03 12:24

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in message
> Nu ved jeg ikke om den bliver ved med at være på forsiden (
> http://news.google.com ) , den ændrer sig jo hele tiden. Jeg håber at det
> her link virker http://shorterlink.com/?QP0EHK virker et stykke tid.

Der var en meget morsom artikel om Dogville, von Trier og Cannes i
The Guardian i går:

http://film.guardian.co.uk/news/story/0,12589,960258,00.html

--
FAKLENS NYHEDSTJENESTE:
http://www.faklen.dk/nyheder

Fra : Peter Lind

Dato : 22-05-03 13:08

"Carsten Agger" <agger@post8.tele.dk> wrote in message

> "Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in message
>
> Der var en meget morsom artikel om Dogville, von Trier og Cannes i
> [...]

Ganske interessant - sagde von Trier virkelig "Ich bin ein American" ? For
genialt hvis han gjorde... Jeg bliver mere og mere spændt på den film - lige
før den overgår Matrix Reloaded på mit forventnings'o'meter.

/Peter Lind

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 22-05-03 12:51

Fra : PerX ...

Dato : 25-05-03 23:23

In article <Pine.LNX.4.53md.0305221347530.22610@tyr.diku.dk>,
dinsdale@diku.dk says...

> Nu mere jeg læser om den film, nu mere har jeg lyst til at se den.

Jeg håber bare vi slipper for den til surprise...

Fra : Kasper Bang

Dato : 22-05-03 15:28

Magnus Dreyer wrote:
> Nu mere jeg læser om den film, nu mere har jeg lyst til at se den. Jeg har
> ellers ikke været så interesseret i Triers nyere film, men denne her den
> skal ses. Jeg ved at jeg nok ikke vil kunne lide den, og slet ikke se den
> igen, men en gang må man nok kunne klare. Jeg overlevede da
> Julien Donkeyboy, hvilket også kan være rimlig hård.

Og så har den endda allerede vundet en pris:
http://reuters.com/newsArticle.jhtml?type=entertainmentNews&storyID=2792353

Selvfølgelig skal du se den!

MVH/Kasper Bang

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 22-05-03 17:27

Kasper Bang <johnnyhefty@hotmail.com> skrev:

>Selvfølgelig skal du se den!

HVorfor er det så selvfølgeligt? Jeg er da stensikker på, jeg ikke
skal se den. Men hvis den tjener mange penge, kan det jo være, de får
råd til at lade den genindspille af en ordentlig instruktør, der kan
smide nogle CGI-effekter på.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : N/A

Dato : 27-05-03 21:46

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-05-03 21:46

Kasper Bang <johnnyhefty@hotmail.com> skrev:

>Men du bør vel også se den - hvad skal du ellers få de næste par år til
>at gå med, hvis du ikke kan svine Dogville til, som du har gjort med
>Dancer?

Bare rolig. Jeg ser den ikke, men jeg skal nok svine den til.