Nokia 3310 fryser under læsningen af sms
Fra : KR

Dato : 22-05-03 11:34

Jeg har en Nokia 3310, der er begyndt at fryse under
læsningen af en sms. Jeg kan ikke klikke mig frem og
se resten af beskeden. Jeg kan heller ikke få beskeden
til at forsvinde. Der går et stykke tid, så forsvinder sms'en
fra skærmen. Herefter kan jeg godt gå i Indbakke og læse
beskeden.
Kan man gøre noget for at rette fejlen?
--
Hilsen KR

Fra : majbritt05

Dato : 22-05-03 11:49

Hejsa

Den trænger nok til en opdatering af softwaren. prøv at trykke *#0000#
det tal det nu står øverst på dit display er software versionen, den
skal helst være over 5.xx . Hvis den ikke er det, så kan du få den
opdateret hos en unlocker, find evt. en på www.dkunlock.dk.

Men hvis garantien stadig gælder, så kan du gå til din forhandler og så
opdaterer de den for dig.

http://www.kandu.dk/

Fra : KR

Dato : 22-05-03 12:07

"majbritt05" skrev:
> Den trænger nok til en opdatering af softwaren. prøv at trykke *#0000#
> det tal det nu står øverst på dit display er software versionen, den
> skal helst være over 5.xx .

Jeg har lige prøvet at gøre, som du skrev. Versionen er
V05.47, så gad vide om en opdatering vil hjælpe.
--
Hilsen KR

Fra : Th Frydensberg

Dato : 22-05-03 12:15

KR wrote:

> "majbritt05" skrev:

> Jeg har lige prøvet at gøre, som du skrev. Versionen er
> V05.47, så gad vide om en opdatering vil hjælpe.

typisk fejl i den version ...
håber du stadig har garanti ...
så få den opdateret
mv th

Fra : KR

Dato : 22-05-03 14:32

"Th Frydensberg" skrev
> typisk fejl i den version ...
> håber du stadig har garanti ...
> så få den opdateret

Hej Th
Så vil jeg da bare af sted til forhandleren, der er
stadigvæk garanti på.
--
Hilsen KR

Fra : Janus Olsen

Dato : 22-05-03 11:57

KR wrote:
> [...]
> til at forsvinde. Der går et stykke tid, så forsvinder sms'en
> fra skærmen. Herefter kan jeg godt gå i Indbakke og læse

Jeps, du kan få den softwareopdateret.
tjek www.dkunlock.dk, mange unlockere kan også opdatere telefonerne. Fejlen
kan muligvis også stamme fra dengang displayet var skyld i et problem der
mindede om det du beskriver, men i første omgang skulle du prøve at få den
opdateret.
MVH Janus Olsen
--
http://www.basicelectronics.dk
Når service er en selvfølge

Fra : KR

Dato : 22-05-03 12:09

"Janus Olsen" skrev
> [...]
> mindede om det du beskriver, men i første omgang skulle du prøve at få den

Versionen er V05.47. Bliver den ved med at fryse,
vil jeg se, om det skulle hjælpe med en opdatering,
hvis den altså kan opdateres fra den version, jeg har.
--
Hilsen KR

Fra : KR

Dato : 28-05-03 07:20

Jeg skrev selv:
> Jeg har en Nokia 3310, der er begyndt at fryse under
> læsningen af en sms.
-KLIP-
> Kan man gøre noget for at rette fejlen?

Til andre med samme problem:
Jeg fik telefonen repareret gratis under garantien
i går. Fejlen blev af reparatøren beskrevet som
'Elektrisk fejl på komponent.'
--
Hilsen KR