MS Windows
briani 27239
IE hænger ved lukning
Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 22-05-03 11:06

Når jeg lukker min IE6.0, bliver processen ikke afsluttet. Når jeg så åbner
en ny, har jeg en brower, men to processer, der hedder IEXPLORE.EXE. Når jeg
så lukker den nye brower, bliver den gamle proces afsluttet, men den nye
hænger.

Da jeg således altid har en IE til at hænge, kan jeg ikke lukke min maskine
(NT4.0). Det foregår altid på samme måde: Jeg vælger "Luk" - boks kommer op
med "IEXPLORE.EXE svarer ikke" - jeg vælger "Luk", og maskinen hænger.
Derfor ender det altid med, at jeg må slukke for den, og den får aldrig
lukket ordentligt ned.

Nogen ideer til hvad jeg kan gøre?

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-05-03 12:13

On Thu, 22 May 2003 12:06:01 +0200, "Steen Eiler Jørgensen"
<oz1sej@REMOVETHISget2net.dk> wrote:

> [...]
>så lukker den nye brower, bliver den gamle proces afsluttet, men den nye
[SNIP]
>Nogen ideer til hvad jeg kan gøre?

Prøv at geninstallere Internet Explorer.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.