Win family 60
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 22-05-03 10:56

HEJ
Er der nogen af jer der arbejder Win family der kan fortælle mig hvorfor
alle indsatte billeder bare er borte? det er ikke et, men alle 85. jeg havde
sat ind, og ca. en måned senere ville jeg vise det frem, men de var borte.
Når jeg gik ind i persondate, og ville se et billede, stod der billedet
findes ikke længere, men for dem der ikke havde haft et billede sat ind, var
der kun en blå bjælke, altså der var forskel på om der havde været et
billede eller ej. Jeg har sat t dem ind som kopi, og ikke rørt ved billede
filerne.
Gunnar

Fra : Bent Mortensen

Dato : 22-05-03 12:59

Hej Gunnar

Prøv at gå ind i Billeder og Opsætning og format og se om den peger på den
rigtige mappe Pietures, hvis du er kommet til at pege et andet sted, kan der
ikke vises Billeder
v/h Bent

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 22-05-03 15:57

> [...]
> rigtige mappe Pietures, hvis du er kommet til at pege et andet sted, kan
Hej Bent.
jeg har nu set efter i billed fil, og jeg har ikke nogen mappe der hedder
Pictures, der er kun mine egne mapper i D- Billeder - og de andre under
mapper, og der stod den til at gemme i den jeg har der hedder
Familiebilleder. nu har jeg lavet en ny der hedder stamtræ, men om det
hjælper ved jeg jo ikke end nu.
Det undrer mig lidt hvor de er blevet af.
Gunnar

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 22-05-03 13:02

Gunnar Grooss skrev:

> [...]
>der kun en blå bjælke, altså der var forskel på om der havde været et
>billede eller ej. Jeg har sat t dem ind som kopi, og ikke rørt ved billede

Du har ikke ændret noget i mellemtiden?
Ømdøbt en mappe - flyttet lidt rundt - eller på anden måde ændret
'vejen' fra winfam til billederne?

www.aner.dk/

Fra : Ove Lauridsen

Dato : 23-05-03 09:36

"Gunnar Grooss" <a-g.g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse news:3ecc9e8a$0$76055$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Du skrev bl.a.
> [...]
> sat ind, og ca. en måned senere ville jeg vise det frem, men de var borte.

Det er nødvendigt at vide, om du har foretaget nogle ændringer i WF, eller i billedbiblioteket siden du sidst har set billederne i
WF.

Hvis du har installeret WF som foreskrevet, hedder programbiblioteket C:\ WinFamily, og billedbiblioteket C:\ Pictures.

Hvis det er korrekt, så start WF.
Klik derefter på knappen Billeder / Opsæt. På fanebladet "Format" vises billedbibliotekets placering - der skal være: C:\Pictures.
Hvis biblioteket ligger et andet sted, skal det tilpasses her.

Men jeg hæfter mig ved, at du har installeret dine billeder som kopier.

Hvorfra? måske fra en CD - eller andet sted, som du siden har fjernet - så er det problemet.

Kig på det - hvis det ikke hjælper, må du gerne vende tilbage.

--
Mvh. Ove Lauridsen

Fra : Jette Hartmeyer

Dato : 23-05-03 18:50

> [...]
> der kun en blå bjælke, altså der var forskel på om der havde været et
> billede eller ej. Jeg har sat t dem ind som kopi, og ikke rørt ved billede

Hej Gunnar

Det samme er sket for mig, alle mine billeder er væk fra win family og
ligger under dokumenter i en mappe der hedder pictures og jeg ved ikke
hvordan det er sket og hvordan jeg får billederne tilbage på deres rette
plads igen.

Med venligst

Jette Hartmeyer

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-05-03 19:45

On Fri, 23 May 2003 19:50:12 +0200, "Jette Hartmeyer"
<tojet@mknet.dk> wrote:

klip

> [...]
>ligger under dokumenter i en mappe der hedder pictures og jeg ved ikke
>hvordan det er sket og hvordan jeg får billederne tilbage på deres rette

I stifinder, klik på mappen pictures med venstre musetast, hold
tasten nede, og træk mappen hen på lokaldisk ( C:)
mvh Ebbe

NB: luk så mange mapper som muligt i stifinder, så er det mere
overskueligt, og der er ikke så langt at trække