Alpha PAL8045 på et Epox 8RDA+
Fra : Daniel

Dato : 22-05-03 11:01

Hej

Er der nogen der har praktiske erfaringer med denne kombination??
Alpha skriver nemlig på deres hjemmeside at der kan muligvis være lidt
pladsproblemer. Jeg har hentet manual + højopløseligt billede ned fra
eopx.nl og har kigget godt og grundigt efter man kan ikke rigtig se at
der skulle være nogle problemer.

/Daniel

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-05-03 13:19

Daniel (dFrag73@hotmail.com) skrev følgende:
> [...]
> pladsproblemer. Jeg har hentet manual + højopløseligt billede ned fra
> eopx.nl og har kigget godt og grundigt efter man kan ikke rigtig se at

Der er masser af plads. Det kan du roligt købe...

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Daniel

Dato : 22-05-03 14:25

Jeg køber et Abit NF7-S istedet for. Det har fået nogle MEGET flotte
anmeldelser og der er ikke nogle problemer mht. Alphaen og dette mobo
med rev 2.