T68i og GSM 1800
Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 22-05-03 08:52

Jeg har købt en næsten ny T68i billigt af en fyr, der troede at han ikke
kunne bruge den i hans bil pga. en specialfilm, der var blevet sat på
ruderne. Men jeg har også problemer med at få forbindelse med den, og
jeg er næsten 100% sikker på, at der er tale om det sædvanlige GSM 1800
problem, som jeg har læst om flere steder. Jeg burde egentlig smide
telefonen tilbage i hovedet på ham igen, men han er en flink fyr, og der
er stadig masser af garanti tilbage på den.

Så, kloge hoveder: Hvad gør jeg nemmest? Kan jeg gå til et hvilket som
helst Ericsson-center med den, eller skal jeg tilbage til det firma, der
oprindeligt har solgt den? Det sidste virker lidt upraktisk. Det er et
firma, der hedder Young Communications (http://www.ycom.dk/). Det ligger
i Roskilde og har nogle suspekte åbningstider om aftenen - og jeg bor i
Slagelse.

Og endelig: Plejer de ikke bare at ombytte telefoner med dét problem?

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog
http://www.larsonline.dk/

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 22-05-03 09:13

"Lars Kristian Sørensen" <lars@NOSPAMlarsonline.dk> skrev i en
meddelelse news:1fvcth5.ip3gh330pxn2N%lars@NOSPAMlarsonline.dk...
> [...]
ligger
> i Roskilde og har nogle suspekte åbningstider om aftenen - og jeg bor

Du kontakter bare det nærmeste servicecenter...

> Og endelig: Plejer de ikke bare at ombytte telefoner med dét problem?

Den første T68 jeg havde, fik jeg ombyttet pga. problemet.

Indleverede lige min svogers 2 mdr. gamle T68ier i tirsdags pga. samme
problem. Er dog ikke klar over, om denne også bliver ombyttet.

\Mandal

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 22-05-03 09:21

Brian Fisker [8900] <Roye@SLETDETTEmiba.auc.dk> wrote:

> [...]
> der
> ligger
>
> Du kontakter bare det nærmeste servicecenter...

Som f.eks. en TDC telebutik?

mvh
Lars

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 22-05-03 09:53

"Lars Kristian Sørensen" <lars@NOSPAMlarsonline.dk> skrev i en
meddelelse news:1fvcvdu.16pfa7r8z888wN%lars@NOSPAMlarsonline.dk...
> Som f.eks. en TDC telebutik?

Jeg bruger altid det lokale servicecenter. TDC's telebutikker er *ikke*
servicecenter (ls: de kan ikke selv lave noget på telefonen, og er
tvunget til at sende den ind). Ved et servicecenter får du øjeblikkelig
svar.

\Mandal