Vi bli'r de NYE De Nattergale
Fra : Kjer

Dato : 22-05-03 00:00

Du og jeg + 1-2 andre danner en ny crazy-gruppe med musik, sketch osv.
Du kan synge og spille, og du kan lide at lave sjov. Hvis du oven i købet
ser lidt dorsk ud, er det kun et plus.
Vi starter sikkert med at øve min sang "Fjern lig' den skalpel fra mi' hod'"
men I andre bidrager også med tekster m.v.
Vi øver i Jylland. Hvis vi bor lidt væk fra hinanden tager vi måske nogle
hele dage - ellers mødes vi en gang om ugen.
Vi vil have travlt med jobs i november og december, så da har vi vores
første show klar.
Jeg er 36 og særdeles indfødt - hva med dig?

Hilsner fra Hans
97 87 90 25 - 96 75 31 48
musik@kjers.com

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-03 08:35

Kjer wrote:
> [...]
> Vi vil have travlt med jobs i november og december, så da har
> vi vores første show klar.
> Jeg er 36 og særdeles indfødt - hva med dig?

Hmm.. Passede denne ikke mere ind
i en opslags gruppe.?

www.usenet.dk/grupper

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 22-05-03 09:08

> Hmm.. Passede denne ikke mere ind
> i en opslags gruppe.?
>
> www.usenet.dk/grupper

Samme sted kan man også læse siden
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik

hvor der bl.a. står:

"Kontaktformidling mellem musikere, alle genrer og
stadier. (Titlen skal starte med et bynavn/Kbh)."

Så bortset fra det med titlen er det ikke noget i vejen med indlæget.

Mvh
Søren

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-03 09:11

Søren Bovbjerg wrote:

> [...]
> stadier. (Titlen skal starte med et bynavn/Kbh)."
>
> Så bortset fra det med titlen er det ikke noget i vejen med

Dohh.. Jeg bukker, nejer og undskylder.. :-/

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-05-03 13:58

Henrik Sørensen <aaa@bbb.cc> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ecc7d87$0$48904$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hmm.. Passede denne ikke mere ind
> i en opslags gruppe.?
_______

Det passede sig bedre hvis du lod være med at aflede emnet

Hilsen Åge

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-03 14:45

Åge Halldorsson wrote:
> Henrik Sørensen <aaa@bbb.cc> skrev i en

nyhedsmeddelelse:3ecc7d87$0$48904$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> _______
>

> Det passede sig bedre hvis du lod være med at aflede emnet

Det passede sig endnu mere hvis du helt
undlod at benytte USEnet..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 22-05-03 14:58

Henrik Sørensen wrote:

> nyhedsmeddelelse:3ecc7d87$0$48904$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det passede sig endnu mere hvis du helt
> undlod at benytte USEnet..

Årh hold da op. Åge har ligeså meget ret til at være her som alle andre.
Du kan jo altid putte ham i dit Killfilter hvis du ikke gider ham.

-Sune

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-03 15:01

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-03 15:04

Sune Mika Salminen wrote:

> [...]
>
> Årh hold da op. Åge har ligeså meget ret til at være her som
> alle andre. Du kan jo altid putte ham i dit Killfilter hvis du

(Hov, fik trykket på send lidt for hurtigt..)

det var måske en ide.. Men man slipper ikke
for hans indlæg alligevel når folk svare ham..

Men anyway, hvorfor skal han så svare så latterligt
på noget jeg tog fejl af.. Derfor bliver man lidt knotten
engang imellem, men jo jeg skulle bare have ignoreret
troll'en, my mistake..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 22-05-03 15:19

Henrik Sørensen wrote:
> Sune Mika Salminen wrote:

[Åge]

> (Hov, fik trykket på send lidt for hurtigt..)
>
> det var måske en ide.. Men man slipper ikke
> for hans indlæg alligevel når folk svare ham..

Hvis folk ellers citerer ordentligt, så kan du bare filtrere alle posts
hvor ordet "Åge" indgår!

> Men anyway, hvorfor skal han så svare så latterligt
> på noget jeg tog fejl af.. Derfor bliver man lidt knotten
> engang imellem, men jo jeg skulle bare have ignoreret
> troll'en, my mistake..

Vi er vel allesammen mennesker, selv Åge går jeg ud fra

Hmmm...på den anden side, måske er Åge en slags script?
Jeg er faktisk selv blevet anklaget for at være Åge engang herinde. Hmm
ny film: "Being Åge"

-Sune

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-03 15:22

Sune Mika Salminen wrote:

> [Åge]

> Hvis folk ellers citerer ordentligt, så kan du bare filtrere
> alle posts hvor ordet "Åge" indgår!

Jo jo.. Det er rigtigt nok..

> Vi er vel allesammen mennesker, selv Åge går jeg ud fra

Ehmm.. Sikker.??

> Hmmm...på den anden side, måske er Åge en slags script?
> Jeg er faktisk selv blevet anklaget for at være Åge engang
> herinde. Hmm ny film: "Being Åge"

Uhh... Det må ha gjort ondt..
Hmm.. Filmen vil sikkert blive modtaget
godt på Fur..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-05-03 16:20

Sune Mika Salminen wrote:

> [...]
>
> Hmmm...på den anden side, måske er Åge en slags script?
> Jeg er faktisk selv blevet anklaget for at være Åge engang herinde. Hmm

Hvor hovedpersonen ser verden som Åge? hmmm.. så er widescreen vist
udelukket. Nok snarere noget 9:16 istedet

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-05-03 19:45

Henrik Sørensen <aaa@bbb.cc> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eccd8a5$0$48894$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> på noget jeg tog fejl af.. Derfor bliver man lidt knotten
> engang imellem, men jo jeg skulle bare have ignoreret

---

Så er sabotagen af denne tråd vist godt kørende.

Hilsen Åge

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-03 15:05

Henrik Sørensen wrote: