samsung t100 firmware?
Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 21-05-03 21:26

Hej

jeg har læst om noget firmware til samsung t100....

Har derfor et par spørgsmål, hvis der er nogen der kender nogle af svarene,
må i endelig skrive :)

Hvad gør firmware?
har kunnet forstå at det opdaterer telefonen, med nogle bug fixes og at man
kan ændre menu designet, er dette rigtigt?

Er det sikkert at installere nyt firmware? altså kan der opstå store fejl
osv.?

ryger garantien?

Kan i anbefale at installere sådan et firmware? (i såfald hvilken version?)

Bliver sproget efter am har installeret det så engelsk, eller kan man godt
beholde Dansk?

undskyld ulejligheden

på forhånd tak

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 22:11

"Casper H - OldTrafford.dk" <webmaster@oldtrafford.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> jeg har læst om noget firmware til samsung t100....

Som jeg har forstået det, bliver det tilgængeligt til en del forskellige
modeller.

> Har derfor et par spørgsmål, hvis der er nogen der kender nogle af
svarene,
> må i endelig skrive :)

Jeg kan kun antage, havd der måtte indebære, da Samsung igen flashes
tilbyder...endnu...

> Hvad gør firmware?
> har kunnet forstå at det opdaterer telefonen, med nogle bug fixes og at
man
> kan ændre menu designet, er dette rigtigt?

Primært vil det vel være bugfixes og sekundært nok nye featueres indenfor
telefonens tekniske formåen.

> Er det sikkert at installere nyt firmware? altså kan der opstå store fejl
> osv.?

Det er ikke mere sikkert/usikkert, end når du flasher dit
bundkort/motherboard på PC´en.

> ryger garantien?

Alle flashes sker vel på eget ansvar...

> Kan i anbefale at installere sådan et firmware? (i såfald hvilken
version?)

Jeg ville ingen betænkeligheder have, forudsat det sker nøjagtigt efter de
givne anvisniger.

> Bliver sproget efter am har installeret det så engelsk, eller kan man godt
> beholde Dansk?

Jeg går da stærkt ud fra, man kan beholde sit originalsprog alternativt
skifte over til det ige, såfremt flashen defaulter på engelsk.

> undskyld ulejligheden

No problemo.

PS: Samsung er ikke ene om at kunne flashe deres telefoner af brugeren selv
ved hjælp af en PC.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil