Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ISO værdi
Fra : Tommy Hasen

Dato : 21-05-03 20:32

Hej
Mit kamera kan manuelt stilles på 100-200-400, i manualen står der jo
højere, jo hurtigere lukketid.Det anbefales hvis der er mørkt, bruger man
ikke lang lukketid hvis det er ved at blive mørkt ?

--
Vh
Tommy

Fra : Jacob Waage

Dato : 21-05-03 20:37

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> wrote in message
> Hej
> Mit kamera kan manuelt stilles på 100-200-400, i manualen står der jo
> højere, jo hurtigere lukketid

_Kortere_ lukkertid ... sagt uden at virke mavesur.

> .Det anbefales hvis der er mørkt, bruger man
> ikke lang lukketid hvis det er ved at blive mørkt ?

Jo, og det er det man ofte gerne vil undgå - ved at højne lysfølsomheden.

Fra : emj

Dato : 21-05-03 22:01

On Wed, 21 May 2003 21:31:37 +0200, "Tommy Hasen"
<tommyhh@XXXtdcadsl.dk> wrote:

>Mit kamera kan manuelt stilles på 100-200-400,

Så vil det sikkert være en god ide at stille den fast på ISO 100
Det er smadder irriterende, hvis Auto vælger ISO 400 og man så står
med et billede fuld af støj.
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php