Kan katte være FOR renlige?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-05-03 21:26

Min kat Teddy har lige siden han var killing haft en mani med at drøne måsen
hen over gulvtæppet når han har været på toilet. Han har været ved dyrlæge
og der ikke noget galt med hans ende. Han har også meget med at stå og
kradse i sin kasse indtil vi fjerner hans "puha´er". Er han bare MEGA renlig
eller hvad? Han er 2 1/2 og indekat. Og har vist damp lige nu... Fræser frem
og tilbage
Knus Linda

Fra : Dorthe Koch

Dato : 22-05-03 05:58

> [...]
> eller hvad? Han er 2 1/2 og indekat. Og har vist damp lige nu... Fræser frem

Mit eget DAMP-barn Mikkel på knap et år har samme mani som Teddy med
kattebakken. Og når jeg så har fjernet hans efterladenskaber, skal han
da lige op og snuse, bare for at sikre sig, det nu er gjort det
ordentligt. Den med gulvtæppet bruger han dog ikke. Jeg tror måske, det
er fordi jeg selv har været meget hurtig på pletten helt fra starten -
lige så snart jeg hørte, han havde brugt bakken, så rensede jeg den med
det samme, så mon ikke jeg selv har vænnet ham til det.
Er Teddy's kæreste for øvrigt flyttet ind ? Og hvis, hvordan tager han
det ? Jeg går selv i "gifte-tanker" på Mikkels vegne, da jeg tror hans
DAMP måske skyldes savnet af en kammerat. Dog har jeg besluttet at vente
til sommerferien, da det giver mere tid til at overvåge en sammenføring.
Har aldrig prøvet det før, så jeg er meget interesseret i at høre, hvad
andre gør sig af erfaringer.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-05-03 15:56

Hej Dorthe
Nej hans kæreste er ikke flyttet ind, hun kommer først i uge 29. Men vi ser
billeder af hende hver uge. Hun er norsk skovkat, men uden stamtavle. Den
har jeg ikke brug for så hun var også lidt billigere. Hvis du har lyst kan
du se hende her:
http://home22.inet.tele.dk/andi/Andi/c_kuld.html
Knus Linda
P.s Det er Cheeta der er min. Sød ikke?

Fra : Soleil

Dato : 24-05-03 15:15

Min kat fræsede også over gulvtæppet med enden en kort overgang, og jeg
undrede mig noget og syntes egentligt det var lidt ulækkert.

-Så sagde en bekendt til mig at det kunne skyldes kløe i enden, hvilket jo
egentlig virker meget logisk....Og at den hyppigste årsag var orm. -Så fik
missen en ormekur, og der har aldrig været noget siden

Mange hilsener,
Solvej