Slørhale
Fra : Brian k lauritzen

Dato : 21-05-03 20:56

Hej,

Jeg har 3 stk slørhaler hvor den store af dem har fået en slags støv på
øjnene, det er en hvid belægning, hvad er det og hvad kan jeg gøre ved det?

--

Vh

Brian k lauritzen

Fra : Brian k lauritzen

Dato : 22-05-03 20:54

"Brian k lauritzen" <brian.lauritzen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har 3 stk slørhaler hvor den store af dem har fået en slags støv på
> øjnene, det er en hvid belægning, hvad er det og hvad kan jeg gøre ved

Hej,

Er der ikke nogen der kan hjælpe?, det ser ud til at det bliver værre.

Vh

Brian k lauritzen

Fra : Martin Heller

Dato : 23-05-03 12:55

Brian k lauritzen wrote in
<3ecbd9d7$0$97168$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Jeg har 3 stk slørhaler hvor den store af dem har fået en slags
> støv på øjnene, det er en hvid belægning, hvad er det og hvad
> kan jeg gøre ved det?

Det kan være så meget, men en mulighed er at det er svamp. Jeg
ville prøve at behandle med fx. Desamour, eller et andet
svampemiddel, som står på hylden hos din lokale dyrehandel.