MS Windows
briani 27239
Beskyttelsesfejl...?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 21-05-03 21:43

Hejsa

Jeg er begyndt at få en blå skærm med:

-----
Windows-beskyttelsesfejl. Du skal genstarte computeren.

Systemet stoppet.
-----

engang i mellem, når jeg starter genstarter min computer. Så skal jeg bare
genstarte 1-5 gange mere og så virker den fint og kører stabilt.

Hvad kan det skyldes?

Jeg har win me.

mvh Frank

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-05-03 00:40

Uden fejlbeskeden er det umuligt at udtale sig om det.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-05-03 06:55

Øh... som jeg skrev i mit første indlæg, så står der:

-----
Windows-beskyttelsesfejl. Du skal genstarte computeren.

Systemet stoppet.
-----

og ikke andet.

mvh Frank

Fra : [9000) Michael Pilga~

Dato : 22-05-03 09:31

On Thu, 22 May 2003 07:55:07 +0200, "Frank K. Jensen"
> [...]

>Øh... som jeg skrev i mit første indlæg, så står der:

>Windows-beskyttelsesfejl. Du skal genstarte computeren.

Du nævner ikke hvilken version af Windows du bruger, men du kan prøve at
kigge på denne side:

http://shorterlink.com/?MKUMCM

--
Michael Pilgaard,
Aalborg

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-05-03 16:13

"[9000) Michael Pilgaard" <mipi@image99.dk> skrev i en meddelelse

> Du nævner ikke hvilken version af Windows du bruger, men du kan prøve at
> kigge på denne side:

Jo, jeg bruger win me.

mvh Frank

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-05-03 12:22

I din log burde der stå mere.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-05-03 16:13

> I din log burde der stå mere.

Hvilken log?

mvh Frank

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-05-03 20:33

din system log. Control Panel | Administrative tools | Event viewer.

On Thu, 22 May 2003 17:13:07 +0200, "Frank K. Jensen"

Fra : [9000) Michael Pilga~

Dato : 22-05-03 20:48

On Thu, 22 May 2003 21:33:13 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>din system log. Control Panel | Administrative tools | Event viewer.

Findes det i WinME?
Det synes jeg ikke jeg kan huske, men det er også lang tid siden jeg har
skrottet den.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 22-05-03 21:45

> din system log. Control Panel | Administrative tools | Event viewer.

Jeg bruger Win ME. Kan du ikke give mig navnet på filen?

mvh Frank

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-05-03 00:03

På WinMe får du ikke denne log med mindre du har drWatson installeret.

On Thu, 22 May 2003 22:45:11 +0200, "Frank K. Jensen"

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-05-03 17:48

> På WinMe får du ikke denne log med mindre du har drWatson installeret.

Det har jeg ikke.

~Frank