MS Windows
briani 27239
www.whazit.com
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 21-05-03 21:19

Hejsa,

Efter en tur på astalavista, bliver der ved med at poppe et vindue op med
siden www.whazit.com .. Til tider kan denne side dukke op i et vindue, hvor
jeg sidder og læser noget. Så trykker jeg på "Back" og den går tilbage til
det jeg læste, men 1-2 sek. derefter går den bare tilbage til whazit. Og så
kan jeg trykke på "Back" så tosset jeg vil - det hjælper ikke.

Har fjernet alle cookies, hele internet History, alle temporary files.
Registrerings databasen er også renset for alt med "whazit". Desuden er der
kørt AdAware, med den nyeste reference fil. Men www.whazit.com bliver VED
med at dukke op og drille og stresse mig ihjel!!

Hvor kan der ellers ligge noget og lurer?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Brian J. N. - [ New-York@City.dk ]

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 22-05-03 09:23

"[ B@CHFiRE ]" <New-York@City.dk> wrote in message
> [...]

> med at dukke op og drille og stresse mig ihjel!!
>
> Hvor kan der ellers ligge noget og lurer?

Har du prøvet SpyBot? Kan hentes gratis her:
http://www.answersthatwork.com/Downright_pages/downrights_a-z.htm

mvh Poul

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 22-05-03 14:21

Hey,

> Har du prøvet SpyBot? Kan hentes gratis her:

Tusind tak for tippet. Den fandt faktisk en del, som AdAware ikke fandt. Men
whazit kommer desværre stadig frem.. :(

Men tak for forslaget! ;)

Fra : kennybear

Dato : 22-05-03 14:41

> Tusind tak for tippet. Den fandt faktisk en del, som AdAware ikke
fandt. Men
> whazit kommer desværre stadig frem.. :(
>
> Men tak for forslaget! ;)

Det kan være at SpyCop kan finde noget de andre to programmer ikke
fandt, det har jeg i hvert fald tit været ude for, og jeg har alle 3
installeret på min maskine. Det er et forsøg værd synes jeg.

http://www.kandu.dk/

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 22-05-03 16:28

Hey,

> Det kan være at SpyCop kan finde noget de andre to programmer

Tusind takker. ;) Den fandt intet. Det hjalp heller ikke.. :(

Fra : mikkel

Dato : 23-05-03 09:06

jeg ville prøve reg cleaner den finder også meget af det skidt

Fra : Il_Dauno

Dato : 23-05-03 12:35

> [...]
> med at dukke op og drille og stresse mig ihjel!!
>
> Hvor kan der ellers ligge noget og lurer?

Hi, search a file named bho.dll and delete it.
I had the same problem and followed the instuctions in
http://www.spywareinfo.com/articles/hijacked/
at "Hijack Removal" section.

Bye bye

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 23-05-03 12:45

Hi,

> Hi, search a file named bho.dll and delete it.
> I had the same problem and followed the instuctions in
> http://www.spywareinfo.com/articles/hijacked/
> at "Hijack Removal" section.

That's what I did (before reading your post). :) And it's all gone now.
Thanks anyway! ;)

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 23-05-03 12:47

Hey,

Jeg har løst problemet. Andre der har samme problem, burde kigge på dette
link: http://www.spywareinfo.com/articles/hijacked/ .. og læse dette
grundigt. Det gjorde det!