Jeg returnerede min T68i
Fra : Nick

Dato : 21-05-03 19:54

Mens jeg stadig kunne, ca. 1½ uge gammel.

Hvorfor?

1. Bluetooth var besværligt at bruge. Hvis man slog den til hele tiden
brugte den helt vildt meget batteri, og hvis man slog den til midlertidigt
var det besværligt. Så er det trods alt nemmere med et sync-kabel.

2. Animeret pauseskærm.... ja, goddaw min bare.... kun ca. 15 sek. - så
kommer uret SOM MAN IKE KAN SLÅ FRA! *BOF*

3. Joystick'en var lidt svær at bruge når det gik hurtigt. En 4-vejs tast
ville være bedre - ligesom på T65'eren.

Alt i alt synes jeg det er en rigtig god telefon - men med de ovennævnte
munisser. Hvad synes I?

/Nick

Fra : Sølvsten

Dato : 21-05-03 20:06

En meget tilfredsstillende telefon, som du burde ha' givet en større
chance,

BlueTooth virker uden problemer, og de andre ting du nævner er i
småtingsafdelingen, det virker nærmest som om du VIL være utilfreds

Er du Nokia freak !!!!!

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Nick

Dato : 21-05-03 21:27

"Sølvsten" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> BlueTooth virker uden problemer, og de andre ting du nævner er i
> småtingsafdelingen, det virker nærmest som om du VIL være utilfreds

Ja, det virker fint, men det er bøvlet at bruge...

> Er du Nokia freak !!!!!

Hov-hov!!! Jeg kalder da ikke dig for svin, vel?

/Nick

Fra : Andersen

Dato : 21-05-03 20:08

"Nick" <nick@SLETMIGskuden.dk> skrev i en meddelelse
> Mens jeg stadig kunne, ca. 1½ uge gammel.

Fornuftigt

> [...]
> ville være bedre - ligesom på T65'eren.
>
> Alt i alt synes jeg det er en rigtig god telefon - men med de ovennævnte

Du er bedre tjent med en Nokia Ericsson er ikke helt på omgangshøjde
med Nokia. Endelig noget Finnerne er gode til.
Håber.......nej, ved..... du bliver gladere for den nye Nokia du vælger dig.

Fra : martin

Dato : 21-05-03 20:42

> [...]
> med Nokia. Endelig noget Finnerne er gode til.
> Håber.......nej, ved..... du bliver gladere for den nye Nokia du vælger

Hvad er det lige præcis du mener en Nokia er bedre til?

Mvh
Martin

Fra : Andersen

Dato : 21-05-03 21:41

*ROFLOL* Tænkte nok jeg kunne starte en
"lille" religionskrig *GGG*
Jeg er til brunetter du er til rødtoppe, gør det
den ene bedre end den anden? Nej vel.
De har hver deres kvaliteter og vi går hver
især efter forskellige ........... heldigvis.

(Jow jeg er Nokia tilhænger)

Fra : Nick

Dato : 21-05-03 21:44

Husk, min søn, det er aldrig for sent at se lyset!
(Læs: vælge en SE)

/Nick

Fra : Maze

Dato : 22-05-03 06:51

Nick wrote:
> Husk, min søn, det er aldrig for sent at se lyset!
> (Læs: vælge en SE)

Så er jeg bange for, du trænger til briller, gamle mand..

--
/Maze

- Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem, der
ikke kan...

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Martinovics

Dato : 22-05-03 08:17

Jeg køber en ny telefon hvert 3 år eller så og buger den som... Telefon. Det
kunne jo være at Ericsson havde en eller anden udpræget svaghed - jeg kigger
lidt i denne gruppe for at blive opdateret på markedet, jeg er ikke for
eller imod noget mærke.

Mvh
Martin

Fra : Lars Dahl

Dato : 21-05-03 20:44

Hvem siger han vælger en nokia-klods?

Mvh en Glad Ericsson ejer
-Lars Dahl

Fra : Andersen

Dato : 21-05-03 21:41

Se mit svar til Martin.

Fra : MaRk

Dato : 21-05-03 21:22

> Ericsson er ikke helt på omgangshøjde
> med Nokia. Endelig noget Finnerne er gode til.

SE kom med farve skærm over et halvt år før nokia...

Fra : Andersen

Dato : 21-05-03 21:46

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse

> SE kom med farve skærm over et halvt år før nokia...

Nu er farveskærm ikke det der bestemmer om en
tlf. er god eller ej. Det er en kombination af mange
faktorer. Det kunne jo også være at man fra Nokias
side ville vente til man var sikker på at det virkede.
Se iøvrigt mit svar til martin, så snakker vi ikke mere
om det, men glæder os hver især over EGET valg
af mobilos

Fra : H3nrik V!

Dato : 21-05-03 21:25

In news:3ecbcb39$0$97185$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Nick typed:

> Hvorfor?

Ja, det kunne man spørge sig selv om...!

> [...]
> brugte den helt vildt meget batteri, og hvis man slog den til
> midlertidigt var det besværligt. Så er det trods alt nemmere med et

DU har ret i at det er lidt skidt med strømforbrug. Jeg ville dog ikke
undvære BT, slet ikke til fordel for en babel (brrrr...) løsning...!

> 2. Animeret pauseskærm.... ja, goddaw min bare.... kun ca. 15 sek. -
> så kommer uret SOM MAN IKE KAN SLÅ FRA! *BOF*

Lækkert med et stort ur - og meget sjovt at den kan animere lidt grafik. Men
har man dybest set noget at bruge dét til? Iøvrigt tror jeg nok at
batterilevetiden er glad for ovenstående...!

> 3. Joystick'en var lidt svær at bruge når det gik hurtigt. En 4-vejs
> tast ville være bedre - ligesom på T65'eren.

Tjah... De første 3 timer med min gik den lidt trægt - men idag ville jeg
dæleme ikke undvære den...!

> Alt i alt synes jeg det er en rigtig god telefon - men med de
> ovennævnte munisser. Hvad synes I?

Jeg synes at det er en telefon, i den rigtige klasse, "business" klassen med
sin oulook synkroniserbare kalender, blåtand, infrarød, GPRS. Lækre
features. Samtidig henvender den sig til lege-barns genet med muligheden for
animeret (dog kun 15 sek) screensaver, samt SMS, MMS og EMS. Alt i alt et
rigtigt kommunikationscenter. Med kamera på er den vel det perfekte legetøj.
Samtidig er standbytiden ovenud tilfredsstillende, og behagelig lydkvalitet.
Det eneste jeg mangler fra min T39m er klappen....

Nårh ja - og så er det ikke en Nokia... ;) (Ikke noget troll'eri nu, vel?)

Så jeg synes vel at du har begået en fejl....!

/H3nrik V!

There is no overclocking. Only undervolting - and inferior cooling...
About dual channel DDR: http://www.overclockers.com/tips00157/

Fra : Nick

Dato : 21-05-03 21:30

"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:bagn9k$o2o$1@sunsite.dk...
> [...]
med
> sin oulook synkroniserbare kalender... [CUT]

Nej, det er også en grund. For den kan ikke synkronisere ens kontakter på en
ordentlig måde. Og kalenderen mangler features... Så hellere vente på at
T610 kommer ned i pris...

OG NEJ!!! JEG VÆLGER IKKE EN FINSKE RMA-VARE!!!

/Nick

Fra : MaRk

Dato : 21-05-03 21:42

> FINSKE RMA-VARE!!!

Hihi...
Glæder mig også til T610 kommer ned på et fornuftigt niveau, ca 2000-2500,-

Det kan godt være du synes det er ånsvagt med pauseskærm der kun blir vist i
15 sekunder, men på min motorola T720 er der også pauseskær, men det er
altså en klaptelefon

Mvh
Mark

Fra : Nick

Dato : 21-05-03 21:49

> Glæder mig også til T610 kommer ned på et fornuftigt niveau, ca
2000-2500,-

Set til 2700,- inkl. moms i fri handel uden lås og u/abb.

/Nick

Fra : H3nrik V!

Dato : 21-05-03 21:50

In news:3ecbe1bd$0$97233$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Nick typed:

> Nej, det er også en grund. For den kan ikke synkronisere ens
> kontakter på en ordentlig måde. Og kalenderen mangler features... Så
> hellere vente på at T610 kommer ned i pris...

Hvad mangler af features? I forhold til T39m kan jeg godt se der mangler
mulighed for at lave gentagne aftaler... Ellers ikke noget jeg savner...!

> OG NEJ!!! JEG VÆLGER IKKE EN FINSKE RMA-VARE!!!

LOL! That's the spirit!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...