Ur og andet!
Fra : Ole Lundsgaard

Dato : 27-03-01 10:11

Jeg har lige fulgt korrespondancen vedr. urvisning i Kirk ISDN tlf. og
har i den forbindelse flg. spørgsmål:
Har netop installeret isdn (med teknikker bistand) og har flg. problem.
Min kirk isdn 951 og lasat speedII er koblet til boksen.Jeg har en
analog tlf. i stuen og pc koblet til via usb.Med mellemrum (ved opkald
udefra) hyler (ringer kontinuerligt) enten kirk'en og så er analog'en
tavs eller omvendt. Når det sker forsvinder klokkeslet og dato på
kirk'en og kommer først igen, når der ringes ud fra denne (ikke ved
indgående opkald). Internet fungerer upåklageligt. NB! Hvis kirk'en
hyler og jeg tager den "tavse" analog virker denne ok!
Både modem og boks er skiftet af tdc.
Hvad er der galt?
--
Med venlig hilsen/regards

Ole Lundsgaard
Egensegaardsvej 10
DK-5450 Otterup
Tlf: +45 64824993 (+45 21754993)
Http://ol.consult.homepage.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-03-01 18:31

"Ole Lundsgaard" <ol.consult@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kirk'en og kommer først igen, når der ringes ud fra denne (ikke ved
> indgående opkald). Internet fungerer upåklageligt.

Pil Kirk'en ud i en uge og se om problemet opstår når den ikke er der.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Ole Lundsgaard

Dato : 27-03-01 19:13

"Martin Højriis Kristensen" wrote:

> [...]
>
> Martin Højriis Kristensen
> Svar bedes baseret på RFC1855
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

Tak! Det vil jeg gøre:
--
Med venlig hilsen/regards

Ole Lundsgaard