Cpu str på Asus A7A266-E??
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-03 18:49

Hej i NG

Er det korrekt som jeg læser det her:
http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx

at med den nyeste bios update kan dette bundkort køre med 2400 mhz cpu og
enda 2600mhz
jeg skal nemlig update den for en ven. Har kun bios update en gang før
UHHAADA
Hvad siger i kan vi ikke trygt købe en 2400mhz...det er bios ver nr 1011 den
har nu på Mobo
På forhånd tak..

--
Venlig Hilsen/Best Regards
Jan Andersen

Fra : Peter Binderup

Dato : 23-05-03 08:23

Du kan rolig lave en update af BIOS.

Men lad være med at gøre det hvis det er en dag hvor der er sansynlighed for at det tordner

Du skla bruge to disketter til det. Du laver en boot diskette hvorpå du putter Flash programmet og en anden hvorpå du putter BIOS
filen. Og så er det ellers bare at følge vejledningen der følger med flasprogrammet.

/Peter

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 23-05-03 08:32

> Er det korrekt som jeg læser det her:
> http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx
>
> at med den nyeste bios update kan dette bundkort køre med 2400 mhz
> cpu og enda 2600mhz

Det er det nemlig. Har selv samme board flashet til BIOS 1011 for noget tid
siden...

> jeg skal nemlig update den for en ven. Har kun bios update en gang før
> UHHAADA

Det er ikke så galt, blot følg anvisningerne der er i manualen...

> Hvad siger i kan vi ikke trygt købe en 2400mhz...det er bios ver nr
> 1011 den har nu på Mobo

Du kan nok ikke smide en 2400+ i og så tro at det virker. Du skal muligvis
have fat på en gammel socket A CPU som du kan benytte til at flashe med...

Held og lykke med projektet..

--
Martin K

Fra : Peter Binderup

Dato : 23-05-03 09:22

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message news:3ecdce8c$0$48904>
> Du kan nok ikke smide en 2400+ i og så tro at det virker. Du skal muligvis
> have fat på en gammel socket A CPU som du kan benytte til at flashe med...

Jeg mener faktisk bare at den vil virke med en lavere hastighed.

/Peter