MS Windows
briani 27239
WinXP passworrd
Fra : Rune Thougaard

Dato : 21-05-03 18:13

hvis jeg nu glemmer mit password til WinXP hvad gør jeg så.? hvordan
"cracker man koden"

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk / http://www.dalgaards.dk
http://www.komma.tk / http://www.hh-galeri.dk (Kommer snart)

Fra : Edmund

Dato : 21-05-03 18:20

Rune Thougaard wrote:
> hvis jeg nu glemmer mit password til WinXP hvad gør jeg så.? hvordan
> "cracker man koden"
>
> mvh. Rune Thougaard

Gå ind i brugerkonti og lav en diskette der kan nulstille koden

--
Mvh Edmund

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 21-05-03 18:50

> hvis jeg nu glemmer mit password til WinXP hvad gør jeg så.? hvordan
> "cracker man koden"

Starter maskinen via en bootdiskette og sletter filen: "C:\Windows\System32\config\SAM".
Der opbevarer windows brugerkonti osv.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Stryhns - det er noget vi drikker!

Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-05-03 10:56

men hvordan sletter men noget via en bootdiskette.? da det ikke lige er min
stærke side at rode rundt i MS-DOS tildstane (elller hvad det nu hedder der
ude.?)

mvh. Rune Thougaarrd

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 22-05-03 14:21

> men hvordan sletter men noget via en bootdiskette.?

Punkt 1: Isæt tom floppy i a-drev.
Punkt 2: Højreklik på a-drev i Denne Computer.
Punkt 3: Vælg "Formater..."
Punkt 4: Afkryds "Opret MS-DOS startdiskette."
Punkt 5: Boot fra disketten.
Punkt 6: Skriv "del C:\Windows\System32\config\SAM"

Håber det hjalp lidt.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-05-03 14:29

Yep tak skal du have for det..!!