Matrix - Reloaded, og så rulletekster
Fra : Klaus G.

Dato : 21-05-03 17:57

Hej.

Jeg har læst på diverse sites på nettet, at man skal vente til
rulleteksterne er over, og så vil der komme et eller andet som er værd at
se, en lille surprise. Jeg ventede og ventede og ventede, og endlig var de
rulletekster over. Og hvad kommer der så? Ikke en skid. Er det kun her i
Holstebro at de har unladt hvad der end måtte komme efter rulleteksterne? Er
det måske kun i USA de har denne frynsegode?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 21-05-03 18:03

Mikrospoiler advarsel.

> [...]
Er
> det måske kun i USA de har denne frynsegode?

Mikrospoileren er:

Der er trailer til 3'eren.

Jakob

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-05-03 18:45

Jakob Medgyesi skrev:

> Mikrospoileren er:
> Der er trailer til 3'eren.

Men den kan man naturligvis gafle på nettet, hvis man er interesseret.
Men indrømmet - den så godt ud på det store lærred i Imperial.

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Kan du forestille dig, at man har opfundet et fint ord som 'hekto' til

Fra : Klaus G.

Dato : 21-05-03 20:07

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in message

> Men den kan man naturligvis gafle på nettet, hvis man er interesseret.
> Men indrømmet - den så godt ud på det store lærred i Imperial.
Hvorfor viste de den så ikke herover? Tror jeg skriver en klage til vores
bio www.scala-holstebro.dk

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Plato

Dato : 21-05-03 20:12

Jeg ventede og ventede også, men intet kom. :-/

Fra : Torben Simonsen

Dato : 21-05-03 20:13

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> writes:

> "Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in message

> Hvorfor viste de den så ikke herover? Tror jeg skriver en klage til vores
> bio www.scala-holstebro.dk

Der er kopier ude både med og uden denne afslutning. Holstebro har åbenbart
fået en af dem uden. Her i Aalborg har vi tre kopier af Matrix Reloaded,
men det er kun de to af dem, der har "ekstra-guf" i slutningen.

Scala i Holstebro har sandsynligvis ikke har indflydelse på, om de har
kunnet få en kopi med denne trailer i slutningen.

--
-- Torben.

Fra : Rune Jensen

Dato : 22-05-03 14:26

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Men den kan man naturligvis gafle på nettet, hvis man er interesseret.
> Men indrømmet - den så godt ud på det store lærred i Imperial.

Ahhh trailer er så meget sagt, nok nærmere en teaser :)
Men anyways, der er jo 2 teasere ude, der er den som ligger efter "Enter the
matrix" spillet og så den der ligger efter filmen, det er 2 forskellige.
Den kom forresten også efter rulleteksterne heri Esbjerg...vi sad nok 12
mand og så den hehehe :)

Rune

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-05-03 15:37

> [...]
> matrix" spillet og så den der ligger efter filmen, det er 2 forskellige.
> Den kom forresten også efter rulleteksterne heri Esbjerg...vi sad nok 12

Er det mon muligt at downloade den et sted? Ligesom man nu engang kan
downloade den fra efter Enter The Matrix, som jeg lancerede i et topic som
"Revolutions trailer!!" hehe...... ville gerne se den anden... var inde i
Imperial igår aftes og se den men havde ikke hørt noget..... skal heldigvis
derind på søndag, så må jeg håbe Imperial viser den version med trailer til
sidst!

Mvh. Martin

Fra : PerX ...

Dato : 27-05-03 22:56

In article <3ecccfc3$0$24714$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Rune
Jensen" <:fjern:blaze@esenet.dk> says...
> [...]
> matrix" spillet og så den der ligger efter filmen, det er 2 forskellige.
> Den kom forresten også efter rulleteksterne heri Esbjerg...vi sad nok 12

Hvor mange er der plads til? 24? *G*

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 22-05-03 11:59

On Wed, 21 May 2003 18:56:57 +0200, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com>
wrote:

>Og hvad kommer der så? Ikke en skid. Er det kun her i
>Holstebro at de har unladt hvad der end måtte komme efter rulleteksterne? Er
>det måske kun i USA de har denne frynsegode?

Ventede du længe nok? Det tog *rigtig* lang tid før den kom.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Christian Muus

Dato : 22-05-03 14:47

"Stefan Bruhn" <spamfilter@ghashul.dk> skrev i en meddelelse

Er

> Ventede du længe nok? Det tog *rigtig* lang tid før den kom.

Ja, hvad skete der lige for de rulletekster. Skulle de lige takke halvdelen
af australiens befolkning? *g*

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 22-05-03 15:48

On Thu, 22 May 2003 15:46:39 +0200, "Christian Muus"
<christianmuus2@hotmail.com> wrote:

>Ja, hvad skete der lige for de rulletekster. Skulle de lige takke halvdelen
>af australiens befolkning? *g*

Jeg er ikke overbevist om at det kun var *halvdelen* af Australien...

Fra : Klaus G.

Dato : 22-05-03 15:14

> Ventede du længe nok? Det tog *rigtig* lang tid før den kom.

Om jeg ventede længe nok? Bio personalet var begyndt at rydde op, og _alle_
tekster var forbi. Og der var satme mange!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Jesper Winding

Dato : 23-05-03 10:03

Den kom godt nok i Viborg. ikke at det er en trøst. men for dem der skal ind
i Viborg, er de ligefrem så flinke at sige i deres speaker system at folk
der gerne vil se den skal blive siddende.

/Jesper Winding
http://jespersunivers.dk
http://valhalladvd.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 23-05-03 12:18

> [...]
> i Viborg, er de ligefrem så flinke at sige i deres speaker system at folk
> der gerne vil se den skal blive siddende.

En af mine kammerater var i Struer og se den, der kom der også en teaser
efter. Men ikke i holstebro. lame.

--
Klaus G. / Seth-Enoch