Hvor opstøver man et salingshorn?
Fra : Pete

Dato : 21-05-03 17:07

Hej NG,

Salingshornet til min Albin 79 er beskadiget og jeg skal have fat i et nyt.
Men det er ikke en let sag at opstøve et sådant! Hverken Seldén Mast eller
John Mast kan hjælpe mig, ikke så meget som med et godt råd? Jeg har hørt en
lille fugl synge om en udstyrsforretning i Råå i Sverige, kan det passe? Er
der nogen, der har forslag til personer, forhandlere, værfter eller
lignende, der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Peter Christoffersen

Fra : Per

Dato : 21-05-03 17:20

Udstyrsforretning i Råå / Helsingborg

Er Hjertmans +46 42 26 11 12
Sender til Danmark

Men om de kan hjælpe dig ved jeg ikke, men ring der over de er normalt meget
flinke

:) Per

Fra : Peter

Dato : 21-05-03 23:09

Ring "til Sverige" og spørg -
Der findes et foretagende i Göteborg - fandt det i sin tid på Albin Express
klubbens hjemmeside.
De må også kunne klare et til en albin 79.

(PS. har du ikke spurgt her tidligere)?

Mvh. / Peter