U2 Billetter til d. 7 Juli 2001 sælges
Fra : Billethajen

Dato : 27-03-01 11:44

2 stk. U2 billetter til koncerten d. 7 Juli i Forum sælges til HBO
1000,-

mail dit bud til denne adresse : Billethaj@sol.dk

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 27-03-01 14:48

Reverend Billethajen <Billethaj@sol.dk>, High Priest of Bollocks
Talking mumbled:

>2 stk. U2 billetter til koncerten d. 7 Juli i Forum sælges til HBO
>1000,-
>
>mail dit bud til denne adresse : Billethaj@sol.dk

Jeg vil gi' to potter pis og en uppercut. Nogen højere?

Fra : Chris

Dato : 27-03-01 15:07

On Tue, 27 Mar 2001 13:47:42 GMT, thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk
(Thomas Lund Hansen) wrote:

>Reverend Billethajen <Billethaj@sol.dk>, High Priest of Bollocks
>Talking mumbled:

>Jeg vil gi' to potter pis og en uppercut. Nogen højere?

Jeg gi'r en politianmeldelse og et hint til Scandinavian Online (CC).

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 27-03-01 15:30

> Jeg gi'r en politianmeldelse og et hint til Scandinavian Online (CC).

Hvad er der galt med de billetter, siden i reagerer sådan?

Mvh Martin sjøstrand

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 27-03-01 16:04

On Tue, 27 Mar 2001 16:30:10 +0200, Martin Sjøstrand wrote:

> Hvad er der galt med de billetter, siden i reagerer sådan?

Det er umoralsk (er det også forbudt?) at købe billetter og gensælge
dem alene med fortjeneste som formål.

Mvh.

--
"Brace yourself Adam Sjøgren
The sun will shine whereever you go" asjo@koldfront.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 27-03-01 17:33

"Adam Sjøgren" <asjo@koldfront.dk> wrote in message
> Det er umoralsk (er det også forbudt?) at købe billetter og gensælge
> dem alene med fortjeneste som formål.

Under alle omstændigheder er han OT, eftersom salg hører hjemme i
markeds-grupperne. Jeg sendte engang en anmeldelse til QXL om, at der var
nogen, der tydeligvis havde købt Bob D-billetter med henblik på at sælge dem
igen. Deres svar var, at så længe det ikke tog overhånd ville de ikke
reagere på det.

/Nikolaj

Fra : Kenneth Bon

Dato : 29-03-01 22:32

Yeps - men nu har de helt besluttet at lukke kategorien for koncertbilletter
og sletter al ulovlig billetsalg...

Fra : raekon

Dato : 27-03-01 20:15

On 27 Mar 2001 17:04:15 +0200, asjo@koldfront.dk (Adam Sjøgren) wrote:

>Det er umoralsk (er det også forbudt?) at købe billetter og gensælge
>dem alene med fortjeneste som formål.

Det ved jeg ikke, men mon Billethajen betaler skat af sit overskud ??

-raekon

-ØVV! De smarte citater var udsolgt

Fra : Billethajen

Dato : 27-03-01 14:56

der er budt 2000,- af "Anders Hagstrøm"

Fra : Angst Boy

Dato : 24-04-01 09:35

Speaking of U2...

Can anyone tell me anything about the Danish U2
cover band "Die Herren"?

http://www.dieherren.dk/

http://www.aok.dk/E/E/CPHDK/0000/95/21/

i'll be in København again next month (i was just
on vacation there a month ago, & i had to go back
for more!) from 5/24-29, & they're playing @ the
Gokken & Kokken (Nørrebro) Saturday, 5/26, 10 pm.

http://www.dieherren.dk/Koncert.htm

i'm watching the 2 videos from their web site &,
well, it's interesting...

i love U2 (already have my Boston tix!), & i love
your city, so... i have to go!

Does anyone have any idea of whether or not this
event will be hard to get tix for?

& what kind of club is the place after the band
gets off? e.g. a rock club, a dance club, etc.

Thanx!

p.s. just out of curiosity, do your karaoke bars
(of which i only saw one on the Strøget)
include lots of stuff like U2 & Springsteen?