"Hmmmm....upgrades" [Matrix Reloaded INGEN~
Fra : Andrew

Dato : 21-05-03 15:40

Hej

DAMN DAMN DAMN, The Matrix Reloaded er fed !

Jeg har set den første +20 gange og er totalt Matrix-fanatiker og 2'eren var
simpelthen fabelagtig. Man plejer at sige noget med at 2'eren altid er
dårlig (noget i den stil) men det er simpelthen ikke tilfældet med The
Matrix Reloaded!

1'eren brugte meget tid på at forklare universet omkring filmen; hvordan det
hele er bygget op og hvordan figurerne agerer. I 2'eren er der således endnu
mere tid til de alt for fede special effects som simpelthen overgår alt jeg
tidligere har set. Og selvom det hele bliver gjort VILDT og VANDVITTIGT så
holder det sig indenfor den ramme som blev slået fast i 1'eren. Og DET synes
jeg er fedt; at de kan bevæge sig i det samme univers og ikke slå noget af
"sjælen" ihjel som 1'eren indeholdt! - og det humoristiske glimt i øjet er
der også i DEN grad stadig!

Denne film skal ses i biografen, og gerne flere gange så man kan få alle
detaljer og de fede kommentare med. Jeg ved da i hvert fald at jeg skal se
den nogle gange igen !

Denne film slår sig IMHO fast som en af de bedste film i genren, der
nogensinde er kreeret. Og når 3'eren kommer, må "The Matrix Triology" (mon
ikke den er klar op til Julen 2004 vist slåes fast som noget af det
bedste filmkunst nogensinde!

Terminator og LOTR - BØJ JER I STØVET, jeg tror ikke de når The Matrix til
sokkeholderne!

Mvh Anders

Fra : Michael Lund

Dato : 21-05-03 20:35

--
Lund.....

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> DAMN DAMN DAMN, The Matrix Reloaded er fed !

True

> [...]
> simpelthen fabelagtig. Man plejer at sige noget med at 2'eren altid er
> dårlig (noget i den stil) men det er simpelthen ikke tilfældet med The

True True

> [...]
> "sjælen" ihjel som 1'eren indeholdt! - og det humoristiske glimt i øjet er

SÅ True

> Denne film skal ses i biografen, og gerne flere gange så man kan få alle
> detaljer og de fede kommentare med. Jeg ved da i hvert fald at jeg skal se
> den nogle gange igen !

True true true

> [...]
> bedste filmkunst nogensinde!
>
> Terminator og LOTR - BØJ JER I STØVET, jeg tror ikke de når The Matrix til

TRUE...

Æj - damn. Har lige set gude-filmen og regnede med, at jeg skulle hjem og
skrive et indlæg om den.

Men men men Andrew havde skrevet lige nøjagtig det jeg havde i sinde! Læs
igen hvad han skrev - han har så uendeligt ret...

Lund.........

Fra : LarsJ

Dato : 22-05-03 00:51

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in news:bag34n$b57$1@sunsite.dk:

<snip>

> [...]
> nogensinde er kreeret. Og når 3'eren kommer, må "The Matrix Triology"
> (mon ikke den er klar op til Julen 2004 vist slåes fast som noget

3'eren kommer da vist allerede til november, efter hvad jeg har kunnet
snuse mig frem til..?

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Andrew

Dato : 22-05-03 00:53

> 3'eren kommer da vist allerede til november, efter hvad jeg har kunnet
> snuse mig frem til..?

jAJA, men mon de sender en Triology-DVD på gaden en måned efter 3'erens
biograf-premiere...i doubt it!

Mvh Anders

Fra : LarsJ

Dato : 22-05-03 01:01

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in news:bah3ht$o8l$1@sunsite.dk:

> jAJA, men mon de sender en Triology-DVD på gaden en måned efter 3'erens
> biograf-premiere...i doubt it!
>
> Mvh Anders

troede du snakkede om bio-premiere, sorry...

jeg tror ikke de smider alle film på én dvd-skive. nix, der vil de hellere
ligge dem ud på tre, smide en masse ekstra-materiale med, og så tjene nogle
flere penge den vej.

Om 20 år kan vi så finde Matrix Trilogy DVD'en til 25 kroner i rodebunken i
Netto.

anyway, just my theory...

Fra : H3nrik V!

Dato : 22-05-03 06:36

In news:Xns9383143AC9A87larspuskas.dk@62.243.74.162,
LarsJ typed:

> jeg tror ikke de smider alle film på én dvd-skive. nix, der vil de
> hellere ligge dem ud på tre, smide en masse ekstra-materiale med, og
> så tjene nogle flere penge den vej.

Nope - på 3 DVD'er + 3 med ekstra materiale i én box til ~1000 kr...!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Klaus Petersen

Dato : 22-05-03 08:49

> Om 20 år kan vi så finde Matrix Trilogy DVD'en til 25 kroner i rodebunken
> Netto.

der går næppe så lang tid.

Fra : LarsJ

Dato : 22-05-03 09:32

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote in

> der går næppe så lang tid.

det var nu også ment som en joke...

Fra : LazyJones

Dato : 22-05-03 15:16

Var jeg i øvrigt den eneste der fangede en bestemt special effekt?:
I scenen, hvor Neo kyler rundt med Smith og hans kopier, er jeg ganske
sikker på at jeg hørte en svag men genkendelig lydeffekt da Neo kaster
en kopi i hovedet på ti andre kopier...
Hvem fangede den ellers? :)

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet ".ns" for at maile mig \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯ ¯

Fra : H3nrik V!

Dato : 22-05-03 15:23

In news:3eccdaca$0$32449$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
LazyJones typed:

> sikker på at jeg hørte en svag men genkendelig lydeffekt da Neo kaster
> en kopi i hovedet på ti andre kopier...
> Hvem fangede den ellers? :)

Uden at have set den... Wilhelm?

--
/H3nrik V!
Opel Omega 2.0i *GLS* 1988 161nm/122hk @ 5400rpm 175nm/64hk @ 2600rpm

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : LazyJones

Dato : 23-05-03 21:07

"H3nrik V!" <vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> wrote in
message news:baimek$12c$1@sunsite.dk...

> Uden at have set den... Wilhelm?

Ikke denne gang ;)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-05-03 18:37

"LazyJones" <lazyjones@tdcspace.ns.dk> wrote in message
> [...]
> I scenen, hvor Neo kyler rundt med Smith og hans kopier, er jeg ganske
> sikker på at jeg hørte en svag men genkendelig lydeffekt da Neo kaster

hvilken da?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 22-05-03 19:39

LazyJones skrev:

> [...]
> I scenen, hvor Neo kyler rundt med Smith og hans kopier, er jeg ganske
> sikker på at jeg hørte en svag men genkendelig lydeffekt da Neo kaster

Bowlingkegler?

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Very clever, Worf. Eaten any good books lately?"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-05-03 00:53

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> writes:

> Bowlingkegler?

Hvis det er det, er det nok derfor jeg tænkte "bowling" lige på det
tidspunkt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'd always conceived that [G'kar] was pronounced
The RockBear. ((^)) GUH-kar. Andreas started pronouncing it SHUH-kar.

Fra : LazyJones

Dato : 23-05-03 21:13

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
> [...]

Bingo :)

> Hvis det er det, er det nok derfor jeg tænkte "bowling" lige på det
> tidspunkt.

hehe