hyggestunder....
Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 21-05-03 15:36

Hej

En af de hyggeligste ting, jeg ved, er at sidde i sofaen med Robin (ja, han
må gerne være i sofaen, og nej, jeg tror ikke det er derfor han løber efter
harer).

Så kan vi sidde længe og "tale" sammen, hvis jeg blinker, blinker han
tilbage - tilsidst bliver han øjne helt sammenknebne, og han ser ud som om
han virkelig nyder det. Hvis jeg smasker eller gaber, svare han også
tilbage.

Rigtig hyggeligt

--
-Trine

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 21-05-03 19:37

Hej Trine

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
han
> må gerne være i sofaen, og nej, jeg tror ikke det er derfor han løber

Det kan jeg godt følge dig i, elsker nemlig også de stunder med Nicki ( han
må også være i sofaen og i sengen )

> [...]
> tilbage - tilsidst bliver han øjne helt sammenknebne, og han ser ud som om
> han virkelig nyder det. Hvis jeg smasker eller gaber, svare han også

Det er en jack russel du har ik'? racen minder jo meget om en gårdhund som
jeg jo har, og her i huset bliver der også tit snakket om alt mellem himmel
og jord *G*

> Rigtig hyggeligt

Meget enig

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Henrik Hansen

Dato : 21-05-03 22:10

> [...]
> tilbage - tilsidst bliver han øjne helt sammenknebne, og han ser ud som om
> han virkelig nyder det. Hvis jeg smasker eller gaber, svare han også

Den fase er Mille vidst ikke noget til endnu ; - )
- og dog til tider kan hun falde helt til ro ved at ligge på ens ben - eller
bare flyde ved siden af. Men det er mest på de dage hvor hun er meget træt
!!

MVH
Henrik

Fra : Dharma

Dato : 21-05-03 23:42

Hej!

Jeg vil bare lige indskyde, at det er godt at høre, at det ikke kun er
min "lille" vovse (GD, godt nok) der må være i seng og sofa. Folk tror
som regel at man er åndsvag
Desuden rart at høre, at du kan dine dæmpende signaler. Forsæt hyggen,
det har vi brug for.

Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 22-05-03 08:15

Dharma skriver:

> Hej!
>
> Jeg vil bare lige indskyde, at det er godt at høre, at det ikke kun er
> min "lille" vovse (GD, godt nok) der må være i seng og sofa. Folk tror
> som regel at man er åndsvag

Næh, her hos os ligger de to store hunde skam også og flyder i møblerne!
Godt nok kun i stuen, ikke i sengen. Jeg kan ikke helt overskue at have en
skt. bernhard oppe i sengen, slet ikke når han ikke altid er specielt ren
efter vores ture ud over markerne.

Til gengæld er det endt med at vi har konstrueret en speciel "flyde-sofa"
ud af en gammel dobbeltseng, så vi nu kan ligge to mennesker og to hunde
og se fjernsyn mellem diverse puder og tæpper. *smil*

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-05-03 10:23

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud af en gammel dobbeltseng, så vi nu kan ligge to mennesker og to hunde
> og se fjernsyn mellem diverse puder og tæpper. *smil*

Hold så op, man bliver helt nostalgisk, det er vist for længe siden jeg har
begravet næsen i en Sct Hans hund..

M.V.H.....Benny..

Fra : bettina

Dato : 22-05-03 08:14

"Dharma" <Dharma.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> som regel at man er åndsvag
> Desuden rart at høre, at du kan dine dæmpende signaler. Forsæt hyggen,

Bare rolig, du er besstemt ikke den eneste. Sengen er godt nok forbudt
område hos os, men Mocka har fuld adgang til sofaen og kan på mystisk vis
fylde stort set en hel hjørnesofa til 6 personer, hvis hun hygger sig rigtig
grundigt. Som regel vil hun dog helst ligge op af mig, så når jeg har været
ude med tallerknerne efter aftensmaden og vil lægge mig til rette, står hun
og tripper indtil det sekund jeg har lagt mig ...slam, så ligger der hund ud
over det hele *g*

Mocka og jeg synes begge to det er vældig hyggeligt. Min mand deler ikke den
holdning, men det er Mocka heldigvis udemærket klar over, der gælder en
sofaregel op af mig og en regel ovre i "fars" ende, det fungerer fint. Det
største problem er i løbetiden, hvor hun skal holde sig nede på hendes pude
(den ene ende af sofaen hvor der er lagt tæppe på). Det volder lidt
diskussion de første par dage, men så fungerer det såmænd igen. Det er
imponerende så lang en hund kan blive når bagdelen skal være parkeret nede
for enden, mens hovedet helst vil være i den anden ende af sofaen, hehe

bettina

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-05-03 20:22

Hæhæ... Her er dyr også velkommen i sofa og seng. Balto er sågar begyndt at
indtage menneske-stilling imellem os når vi går i seng... Han hopper op
imellem os, lægger sig på ryggen med hovedet på hovedpuderne og slikker os
skiftevis i hovederne i 5 minutter smtidig med at vi nuser ham... Så ligger
han i yderligere 10 minutter ca. og nydder at være centrum inden han hopper
ned i fodenden og putter!
Chili er ikke en senge-hund... hun brydder sig ikke om det, men Shanti skal
sandelig også lære at putte i sengen! Der er ikke noget hyggeligere!

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Shanti (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Leyna

Dato : 23-05-03 00:42

On Thu, 22 May 2003 21:22:06 +0200, "R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>han i yderligere 10 minutter ca. og nydder at være centrum inden han hopper

Hmmmm... Vaks vil altså også helst med i seng, men han har en temmelig
dårlig vane med at skulle ligge midt i sengen, fladt på siden og med
benene udstrakt. Så fylder han altså det meste af sengen, og jeg
nægter at indtage hans kurv i stedet for ham!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk