Sean William Scott aka Bond, James Bond
Fra : Per Moreau

Dato : 21-05-03 14:28

Kors, de mener vel virkelig ikke at de vil have ham til at spille
James Bond efter Pierce Brosnan ?
Jeg så på TV at han skulle stå højt i kurs for at komme til at spille
007 efter Brosnan, når han har spillet Bond i den næste film.
Han er jo ikke engang britte !!! Og så vil de have ham til at spille
en brittisk spion ??
Nu må de altså stoppe, så vil jeg mene at Bond skal aflutte sit
job hos MI6 og gå pension eller blive dræbt i tjenesten (stor
kirkegravs scene tilsidst i filmen, og det var det, Bond is dead).

Mvh
Per M.

--
It´s a test designed to provoke an emotional respond.
www.sputnikworld.com

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 21-05-03 14:51

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> job hos MI6 og gå pension eller blive dræbt i tjenesten (stor
> kirkegravs scene tilsidst i filmen, og det var det, Bond is dead).

Ja, latterligt. Et amerikansk teenage idol som 007? Så ryger den sidste magi
der hviler over 007...som efterhånden kun er tallet 007

VH
Peter

Fra : Per Moreau

Dato : 22-05-03 12:42

> [...]
magi
> der hviler over 007...som efterhånden kun er tallet 007

Eller: Double 0 Zero
Som den nye Q kalder Bond

Mvh
Per M.

Fra : Christian Muus

Dato : 21-05-03 15:45

> [...]
> job hos MI6 og gå pension eller blive dræbt i tjenesten (stor
> kirkegravs scene tilsidst i filmen, og det var det, Bond is dead).

Argg! Stiffler?

Fra : Christer Østergaard

Dato : 21-05-03 20:19

Øv da!!! Hvor har du den information fra?

BTW: Personligt mener jeg, at man burde gå den anden vej, og gøre Bond ældre
i stedet for yngre, og give filemene et mere syrligt, low-down twist (måske
i filmisk stil med snatch, dog stadig high society ovs.) end den propre,
glossy stil der bruges i dag - og sætte David Bowie ind som Bond! Jeg var
totalt paff da jeg så hans pressebilleder til Heathen skiven.... og vi ved
jo, at han taler den fede engelsk... :)

Check fx.
<<http://www.rfh.org.uk/main/images/information/news_bowie.jpg>>
<<http://www.posternow.org/onlineshop?000000020000000f00149f99000000437e64df
38&DisplayLargeImage.article_id=5261>>

Desværre var det ikke muligt for mig at finde det bedste pressefoto med ham,
men jeg håber i kan se idéen... ;)

Christer

Fra : AJC

Dato : 21-05-03 21:02

"Christer Østergaard" <winterdk@hotmail.com> wrote in

> [...]
> ind som Bond! Jeg var totalt paff da jeg så hans pressebilleder til
> Heathen skiven.... og vi ved jo, at han taler den fede engelsk... :)

Så hellere Patrick Stewart!

Fra : // Overby

Dato : 22-05-03 08:52

> Så hellere Patrick Stewart!

*LOL* Apropos Patrick Stewart - hold da kæft hvor er Star Trek Nemesis
dårlig!!!

Daniel

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-05-03 09:31

AJC <ajc@deletejubiipost.dk> writes:

> Så hellere Patrick Stewart!

Bond. James Bond. These are the voyages of the british agent 007. His
continuing mission: To use and destroy strange new gadgets. To save
lives and our civilisation. To boldly screw those he has never screwed
before.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I desire macaroni pictures."
The RockBear. ((^)) -Moses.

Fra : Per Moreau

Dato : 22-05-03 12:34

"Christer Østergaard" <winterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Øv da!!! Hvor har du den information fra?

Fra Pro7´s filmmagasin: Cinemaxx TV

Mvh
Per M.

Fra : Max

Dato : 22-05-03 00:16

>Kors, de mener vel virkelig ikke at de vil have ham til at spille
>James Bond efter Pierce Brosnan ?
han er for lille