MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
HD
Fra : Ove

Dato : 21-05-03 13:26

Kan jeg overføre alle data fra den gamle HD, (der er fyldt op) til en
ny HD og derpå fjerne den gamle og køre videre på den nye HD ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-05-03 14:30

In dk.edb.system.ms-windows, Ove <obei@elvis.dk> says...
> Kan jeg overføre alle data fra den gamle HD, (der er fyldt op) til en
> ny HD og derpå fjerne den gamle og køre videre på den nye HD ?

Ja, nej, måske... Det kommer an på så meget. Hvad ligger på den gamle
disk?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Gimmer

Dato : 21-05-03 14:59

hvis du tænker op windows stadig skal fungerer så vil du ikke kunne... så
skal du bruge norton ghost eller ligendene før det vil virke...
men hvorfor ikke køre med to hd's windows skulle også køre bedre hvis swap
filen ligger på en anden hd en system disken!
vh Gimmer

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-05-03 14:38

In dk.edb.system.ms-windows, Gimmer <Gimmer@pc.dk> says...
> men hvorfor ikke køre med to hd's windows skulle også køre bedre hvis swap
> filen ligger på en anden hd en system disken!

Kun hvis de sidder på hver sit kabel. Sidder diskene på samme kabel, er
der negativ gevindst.

Jeg går hermed ud fra at der er tale om IDE-diske. Ved SCSI-diske bør
swap placeres på den hurtigste disk (eller den mindst benyttede disk,
såfremt de er lige hurtige).

> vh Gimmer

Og Gimmer, gider du kigge lidt på

Fra : Ove

Dato : 22-05-03 19:26

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in message news:<MPG.1936f140c154c39d98a258@news.tele.dk>...
> [...]
>
> Jeg går hermed ud fra at der er tale om IDE-diske. Ved SCSI-diske bør
> swap placeres på den hurtigste disk (eller den mindst benyttede disk,

Desværre har jeg brugt de 4 pladser, som findes på fladkablerne, så
jeg er nødt til at skifte HD.
Er der et program, som kan klare mit problem( smmen med en ny HD).
Venlig hilsen, og på forhånd tak!