Update af Software i T68i
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 21-05-03 12:22

Hej NG..

Min T68i har R5 software og jeg har læst at flere ting (såsom SMS-sound) er
blevet bedre i R7..

Så mit spørgsmål er om man kan gå ind et sted og få softwaren opdateret - og
om det koster noget ??

MVH
Nikolaj

Fra : Dennis Lange

Dato : 21-05-03 12:58

Nikolaj B. Kjeldsen <ask@me.plz.invalid> skrev:
> Så mit spørgsmål er om man kan gå ind et sted og få softwaren
> opdateret - og om det koster noget ??

Du kan tage ind til TeleService http://www.teleservice.com

De ordner det mens du venter (tager 20 min), og så længe det er under
garantien, er det gratis.

--
Mvh. Dennis Lange

- Billige, brugte bøger til studiet: www.pensum.dk

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 21-05-03 14:58

Tak for svaret - Der vil jeg prøve at gå hen ..

MVH
Nikolaj

Fra : Sølvsten

Dato : 21-05-03 17:11

hvor har du læst om ,, hvilke funktioner der er blevet opdateret i R7
?

Med venlig hilsen

S. Mik.