Lille Mulle igen.
Fra : Doris

Dato : 21-05-03 11:49

Jeg har før skrevet om lille Mulle med et øje som vi fandt som killing. Nu
er Mulle ca. en 9 mdr. tortie mis, som bor stadig ovenpå og er begyndt at
komme ned trods den STORE hund. Vi har prøvet at tage Mulle ude i naturen og
stalden, men hun gemmer sig bare i laden og kradser os, både når vi vil tage
hende ud og ind. Så er det jeg vil spørge om der ikke er en kærlig
kattefamile der kunne tænke sig hende som indekat. Hun er det sødeste man
kan tænke sig, jeg kan evt maile et billede af hende, hvis man ønsker det.

Fra : Ragna

Dato : 21-05-03 11:53

Hej Doris!

Prøv at kigge på Dorthe Prip Lahrmanns side www.vildkat.dk
Det er en side, hvor der formidles voksne katte, og der er allerede mange
misser, der har fundet et nyt, godt hjem på den måde.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Katrine Nederby

Dato : 21-05-03 12:47

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan tænke sig, jeg kan evt maile et billede af hende, hvis man ønsker det.

Jeg har videresendt din mail til min mor. Hun har en bekendt (i Horsens),
der søger en huskat, som skal være indekat. De har dog muligvis allerede
fundet een, da jeg tildligere har sendt dem adresser på internater og linket
til www.vildkat.dk
Men det er da værd at prøve

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Doris

Dato : 22-05-03 10:45

Hej Katrine.
Kan ikke maile til din mail, den kommer retur, har du hørt noget nyt fra din
mor ?

Fra : Katrine Nederby

Dato : 26-05-03 00:22

> Hej Katrine.
> Kan ikke maile til din mail, den kommer retur, har du hørt noget nyt fra
din
> mor ?

Hej igen.

Jeg har ikke talt med hende siden i torsdags. Da ville hun give mailen
(print) videre fredag. Men Mulle er måske også afsat til Louise nu? - Ellers
vil jeg gerne lige rykke for svar

Man skal slette FJERN DETTE fra min mailadr.

Fra : Louise

Dato : 26-05-03 07:30

> Jeg har ikke talt med hende siden i torsdags. Da ville hun give mailen
> (print) videre fredag. Men Mulle er måske også afsat til Louise nu? -
Ellers
> vil jeg gerne lige rykke for svar

Hejsa
Jeg har haft mailet med hende ang Mulle. Vil gerne se hvad hun er for en.
Ved at Doris har været til stævne i denne weekend, men regner med at få
mailet et billede af Mulle i denne uge..

Om hun er afsat til mig ved jeg ikke noget om... Er bare interesseret

Louise

Fra : Louise

Dato : 22-05-03 17:47

Så er det jeg vil spørge om der ikke er en kærlig
> kattefamile der kunne tænke sig hende som indekat. Hun er det sødeste man
> kan tænke sig, jeg kan evt maile et billede af hende, hvis man ønsker det.

Hejsa...
Jeg har nu i lidt tid gået og tænkt på at få en lille veninde til min ene
kat. Synes det er synd for hende at gå her som alenemissebarn.

Jeg vil meget gerne have et billede af hende...

Min mail er louisejhøne@e-mail.dk (fjern øne)

Louise

Fra : Louise

Dato : 27-05-03 18:34

Hejsa...

Vil lige fortælle at jeg skal ned og se Mulle på lørdag...
Hvis hun er så dejlig irl som på billedet, får min lille molly en veninde.
Det kilder helt i min mave...
Lige nu ligger Molly bag mig og aner intet om hvad der nok sker på lørdag.
Håber det kommer til at gå smertefrit hvis det ender med at Mulle kommer med
hjem!

Louise

Fra : Doris

Dato : 01-06-03 19:26

Louise ringede fra Vejle og vil lige have 14 dages betænkningstid mere, sååå
er der en derude der mangler en lille Mulle m. et øje ( tortie kat ) som
indekat på 10 mdr.